2016 m. lapkričio 13 d., sekmadienis

MAC Frost Lipstick (Angel)


Negaliu pasakyti, kad naudoju kreminius lūpų dažus, arba lūpų dažus su blizgučiais. Tačiau Angel lūpų dažai jau buvo mano kolekcijoje, o aš gavau dar vieną tūtelę testavimui. Vienu žodžiu, tai tobula spalva darant nude arna smokey eyes ryškius akių akių makiažus, būtent tada reikia neutraliu lūpų, būtent tada aš naudoju Angel.










Mano nuomonė:

Tikriausiai vienintelis Frost Lipstick kur blizgučiai ir shimeris beveik nesimato ir nesijaučia ant lūpų. Būtent tai didelis pliusas, būtent todėl be galo džiaugiuosi turint net du lūpų dažus. Nežinau kodėl, tačiau MAC lūpų dažų įpakavimas labai paprastas, tam, kad savo kolekcijoje surasti reikiamą spalvą, turiu peržiūrėti beveik visus lūpdažius, būtent todėl dabar nusprendžiau pirkti tik Limituoto leidimo, bent jau atskirti bus lengviau ir paprasčiau. Šnekant apie Angel spalva (pavadinimas dieviškai gražus), noriu pasakyti, kad spalva labiau kreminė, blizgučiais labai maži, auksinės spalvos. Lūpų dažų spalva nude, su vos matomu rožiniu pagrindu. Aš naudoju rudos spalvos pieštuką tam, kad spalvą išsilaikytų kaip įmanoma ilgiau, 4-5  valandas. Būkime realistais, tai ne MAC Retro Matte, kur laikosi visą dieną, tačiau iš lūpas nesausina, o tai labai geras rezultatas, vertinat tokią gražią spalvą. MAC lūpų dažų ieškome www.dougas.lt , ar jau žinojote, kad MAC parduodamas internetinėje parduotuvėje, todėl labai kviečiu užsukti ir apžiūrėti asortimentą.



PR sample














SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig