2016 m. lapkričio 27 d., sekmadienis

M·A·C Vamplify


Nepatikėsite, kaip apsidžiaugiau gavus šituos naujus MAC Vamplify lūpų blizgesius testavimui, be galo gražios spalvos, na o mano rankose jau buvo tamsiai bordo (kas gali būti geriau) ir ryškiai mėlynas atspalvis. Tačiau atsiliepimas šiandien neigiamas, tiesą sakant nenorėjau rašyti, juk tai limituoto leidimo kolekcija, kas nupirko, tas jau nupirko, tačiau vakar pamačiau dar vieną šių blizgesių porciją Kalėdinėje kolekcijoje, todėl nusprendžiau pasakyti savo nuomonę ir gali būti apsaugoti jus nuo blogos kosmetikos pirkimo.













Mano nuomonė:

Be galo nuostabi Modern Drama spalvą, tamsiai bordo atspalvis su raudonu pagrindu, atrodo prabangiai ir gražiai. Labai didelis pliusas - spalvų pasirinkimas, nuo nude iki labai ryškių atspalvių, kurie tikrai traukia akį parduotuvėje. Bet... konsistencija nėra lipni, kvapas vanilinis, jaučiasi nestipriai, todėl neerzina, viskas kaip ir gerai, tačiau net naudojant pieštuką lūpų blizgesys išbėga už lūpų kontūrą. Tokių bordo spalvos dantų aš jau seniai neturėjau, lūpų blizgesys yra visus, tik tai ne ant lūpų. Aš specialiai padariau daugiau nuotraukų tam, kad kiekvienas padarytų savo išvadą, tai ne tik mano nuomonė, tai realybė. Garbės žodžio, aš esu bandžiusi M·A·C Vamplify su įvairiais lūpų pieštukais, ir rezultatas toks tas blogas. Gali būti, kad šviesios ir nude spalvos atspalviai mažiau kaprizingi, bet mano du turimi tokios pat konsistencijos ir tekstūros.
Rekomenduoju? Tikrai ne, geriau susilaikyti...

PR sample









SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig