2016 m. lapkričio 27 d., sekmadienis

Urban Decay naujienos


Gero sekmadienio ryto, mano brangieji, šiandien jūsų dėmesiui Urban Decay naujienos ir naują limituoto leidimo Kalėdinė kolekcija. Vakar, nežiūrint į gimtadienį, aš jau skubėjau į Akropolį, Urban Decay vienas iš mėgstamiausių kosmetikos brandų, juk pačioje bloginimo pradžioje pati supirkau beveik visas įmanomas paletes, naudoju ir labai myliu, todėl žodis 'UD naujienos' mane veikia net labai labai.

Noriu priminti, kad jau gruodžio 1 dieną naujas Urban Decay stendas atsidarys PC Panoramoje, bus daug dovanų ir siurprizų, pati dalyvausiu, nes turiu labai seną norą, kurį manau įgyvendinsiu ir dar gausiu dovaną Urban Decay Vice lūpų dažus, todėl labai skubėsiu...

Na o dabar pereiname prie naujienų:

Viena iš jų matinių šešėlių paletė Naked Ultimate Basics, tiesą sakant, girdėjau labai daug gerų ir blogų atsiliepimų, todėl labai noriu sudaryti savo nuomonę. 



Mano dėmesį patraukė Urban Decay Full Spectrum paletė, spalvos OMG koks tobulos, ryškios ir gražios. Vakar visą vakarą galvojau pirkti ar ne, šiandien irgi dar galvoju. Esmė tame, kad nusipirkau jau fotoaparatą, todėl pinigų visiškai neliko... 




Čia tobula viskas, juodas, gražus ir masyvus įpakavimas, UD logo, atidarome o ten be galo daug spalvotų šešėlių...




Nustebino Chaki Midnight Blaze, Hundred, Minx, Faded,  labiausiai nustebino tobulas baltas ir be galo pigmentuotas Bump atspalvis, tokios geros tekstūros ir pigmentacijos labai rėtas dalykas



UD NAKED ILLUMINATED TRIO 


Pudros, o kitaip tariant higlighteriai atrodo labai įdomiai, įpakavimas gražus, spalvos naudojamos, nors įpakavime atrodo kiek per tamsiai.


Jau pasakojau apie UD Vice lūpų dažus savo bloge, o tiems, kas dar negali apsispręsti kokių atspalvių reikia, rekomenduoju nusipirkti lūpų dažų paletę: spalvos nuo raudonų iki nude, skirtingos tekstūros, todėl labai apgalvota ir protinga investicija. Aš įkėliau kelių lūpų dažų atspalviu rezultatą ant lūpų:  Fireberd, Big Bang blizgučiai, 714 klasikinis raudonas







Vice Lipstick Vintage Capsule Collection
Lūpų dažai
Limituoto leidimo Vintažinės kolekcijos lūpų dažai Vice Lipstick . Atraskite 9 unikalius atspalvius, kurie nukels Jus į trečią dešimtmetį - džiazo amžių. Ypatingai pigmentuoti, puikiai padengia lūpas ir suteikia nepaprastą pojūtį!

Puikiai žinote, kaip aš Dievinu neįprastus ir gražius lūpų dažų atspalvius, todėl daugiausiai laiko aš praleidau prie lūpų dažų stendo, mėlyni, violetiniai, juodi, bronziniai tamsūs atspalviai, OMG, noriu visų. Ką aš gavau testavimui parodysiu jau rytoj, na o kol kas mano favoritas bronzinis Smog atspalvis



Negalėjau, na negalėjau nepastebėti tobulų naujų Urban Decay šepetėlių... Mano favoritas Large Powder ir Optical Blurring, jau įrašyti į mano norų sąrašus, gali būti, kad Kalėdų senelis išgirs mano norus... ;-)


Na ir bendra dovanų nuotrauka, galiu pasakyti, labiausiai patiko Liquid Moondust šešėlis, blizgus, rožiniai -nude (pirklausomai nuo apšvietimo) atspalvis, jau šiandien padarysiu nuotraukas ir rytoj įkelsiu, pamatysite koks tobulas daiktas...




Na o kol kas tiek, naujienų ieškome www.douglas.lt ir PC Akropolis Vilniuje...

















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig