2016 m. lapkričio 6 d., sekmadienis

Riga Fashion week: Aristocrat Kids


Labas rytas, mano brangieji, pas mane už lango tikroji žiema, sninga ir balta-balta. Labai greitai pabaigiu suplanuotus blogo įrašus ir važiuoju fotografuoti naujienas. Ką gavau? Labai greitai pamatysite bloge, na o šiandien jūsų dėmesiui vaikų mada. Jau antrą kartą iš eilės Riga Fashion Week podiumą užvaldo vaikai. Aristocrat Kids brandas man pačiai ne galo patinka, nes logiška, kad vaikams skirti drabužiai turi būti patogūs, tačiau šitas Aristocrat Kids turi savo unikalų stilių, charizmą, rankų darbo avalynę ir galvos aksesuarus: skrybėles, papuošalus, užsegimus ir t.t



Aristocrat Kids proginiai ir stilingi drabužiai, tai nėra suknelės kiekvienos dienos nešiojimui, tai ypatingas stiliaus jausmas. OMG, nepatikėsite, aš pati su mielu noru užsidėčiau panašaus dizaino sukneles, todėl labai rekomenduoju pagalvoti ir apie mamų kolekcijas. Nors mada rengtis vienodai (mama ir dukra) jau ne tokia aktuali, tačiau bendros ir pagrindinės detalės gali kartotis. Per pasirodymą esu mačiusi nerealiai daug gražių svečių ir madingų derinių (mama ir vaikas). Jeigu surasiu nuotraukas, būtinai parodysiu, nes jaunom mamom, kurios nori atrodyti 'on TOP'  tai gali tapti tikru įkvepimo šaltiniu. Na o dabar leidžiame vaikus ant podiumo...













Ką aš noriu pasakyti apibendrinant, tiesą sakant, norėjau įkelti tik kelis modelius pasižiūrėjimui, tačiau visi deriniai pristatyti ant podiumo atrodo stulbinamai. Net neįmanomo išsirinkti kelių, norisi parodyti visus variantus. Jeigu išskirti kas patiko labiausiai, tai tikrai būtų spalvinė gama, spalvos nei ryškios, nei prigesintos, sakyčiau akvarelinės, tačiau labai gaivios ir tinka pavasariui.
 Aš manau, pagaliau atėjo laikas, kad nereikia savo vaiko puošti nėriniais, ryškiomis spalvomis, vaikas turi būti stilingas. Aš manau su Aristocrat Kids tai padaryti lengviausiai. Negaliu pasakyti, kad suknelės atrodo patogiai, tikrai ne, bet sutikite, suknelės atrodo labai gražiai, o krikštynų, gimtadienio, Kalėdų šeimos nuotraukose vaikas gali atrodyti stilingiau nei svečiai.

Pabaigai, reklaminis filmas -kolekcijos pristatymas Aristocrat Kids












SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig