2016 m. lapkričio 3 d., ketvirtadienis

Riga Fashion Week: QooQoo


Šiandie grįžtame prie mados ir Rygos mados savaitės, noriu trumpai aptarti vieno iš populiariausio Latviško Brendo QooQoo pavasario kolekciją. Aš manau, kad QooQoo gali būti populiari tik Latvijoje, čia be galo daug rusų, kurie labai vertina juokingus rusiškus užrašus ant drabužių. Kiekvieną sezoną QooQoo sugeba nustebinti, ir dar kaip. Ką aš negalvočiau sau, ir tai kad drabužių dizainas labai paprastas, ir tai kad drabužiai skirti tik jaunimui ir visų  14-16 merginų sąraše, ir tai, kad rusiški užrašai atrodo kiek keistai, drabužiai yra parduodami, jie linksmi, pozityvūs ir dizaineris labai daug laiko skiria darbus su blogeriais. Per Riga Fashion week podiumu žygiavo net keli blogeriai, o tai labai geras ženklas ir didelis žingsnis į priekį, būtent tai tapo lemiamu žingsniu, kodėl nusprendžiau aprašyti kolekciją (ne, ne, nepagalvokite, kalba ne eina apie modelius, kurie nusprendė tapti blogeriais), ne, podiumu žygiavo paprasti žmonės ir tai buvo wow.













Nors QooQoo drabužiai labiau skirti jaunimui, aš tikrai mielai turėčiau kelias sukneles ir auksinės spalvos paltą savo drabužinėje. Nors kolekcijoje aš nieko naujo nepamačiau: trikotažas,   išsiuvinėtos suknelės, plačios rankovės ir mother džinsai su aplikacijomis,  kolekcija man patiko. Man patiko nude ir blizgių (sidabrinės ir auksinės) atspalvių deriniai, patiko išskirtinės apvalios ir išsiųvinėtos rankinės, patiko laisvas gatvės stilius ir jausmas jausmas, modelių pasirinkimas (aš dviem rankom už blogerius). Gera žinia tai, kad kolekcija jau greitai bus įkeltą į QooQoo internetinę parduotuvę, kainos labai prieinamos, todėl rekomenduoju apžiūrėti ir įvertinti naują kolekciją.

Nuotraukos:  Mark Litvyakov










SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig