2016 m. lapkričio 7 d., pirmadienis

Savaitės anonsas ir naujienos



Labas rytas, mano brangieji, labai džiaugiuosi, kad pagaliau išmokau pasakyti 'ne'. Neįsivaizduojate, kaip sunku man tai buvo padaryti, būtent todėl pastebėjau, kad mano blogo rašymas virto konvejeriu, nieko asmeniško, nuotrauka-nuomonė, pagaliau išmokau atsirinkti. Dažniausiai ant mano kompiuterio desktop'o buvo ne galo daug nuotraukų, savaitės planais ir 'must have ' sąrašas. Aš realiai nieko nespėdavau, skubėdavau, bandžiau padaryti tai, ko realiai padaryti neįmanoma? Kam? Dabar galiu rašyti savo malonumui, niekur neskubant, nes spėju. Taip, pradėjau daugiau dėmesio skirti madai, nes būtent mados pasaulis siūlo žymiai daugiau galimybių, negu grožio. Tačiau iš apžvalgų apie mėgstamas ir išbandytas kosmetikos priemones daug mano bloge. 

Artėja Kalėdos, blizgučių ir chimerio metas, todėl, manau, pats laikas papasakoti apie naują Urban Decay akių pravedimą



Smashbox stebina mane vis labiau ir labiau, be galo patinka visos testuojamos priemonės, šią savaitę aptarsime kontūravimo trio.


Su Smashbox makio pagrindu Catrice HD kreminė pudra ant veido atrodo stulbinamai

Svajonės pildosi, kažkada, labai seniai, pasakojau apie mėgstamiausius instagram'erius, būtent Iluvsarahii buvo tame sąraše. Rytoj važiuoju su ją susitikti....



Trečiadienį einu į L'oreal naujų auksinių lūpų dažų pristatymą, manau iki to laiko reikia parašyti apžvalgą bloge..


Aptarsime Babe veido kremą nuo raukšlių


Ketvirtadienio rubrika Beauty Talk


MAC Studio FIX pudra, labai įdomus ir neįprastas produktas, link savaitės galo laukite atsiliepimo...


Naujienos:


Artdeco naujienos, labai apsidžiaugiau, nes patiko šešėlių spalvos



Į mano namus Kalėdos atėjo anksčiau su Kiehl's rankų kremas tiesiog fantastiškas, o tonizuojantis losjonas su medetkomis stovi ant mano stalo, atrodo labai įspūdingai. Nors gamintojas ir rašo, kad jis tinka tik riebiai odai, aš jau naudoju jį kelias dienas, galiu pasakyti, patinka, labai patinka.



Tokia planuojama mano savaitė,

Ačiū, kad skaitote,

Darbingo pirmadienio,







SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig