2016 m. lapkričio 15 d., antradienis

#TallinnAutumn


Mano ruduo neįmanomas be kalinių liemenių, jų pas mane ne mažai, tačiau aš esu visiškai prieš natūralias, gaila man gyvūnų, oi, kaip gaila. Būtent todėl mano drabužinėje nėra nei vienų prabangių kailinių. Nežinau kodėl, tačiau natūralios lapės liemenės - pagrindinis 'russian style' rodiklis, kuris atrodo OMG kaip jau nestilingai ir neskoningai. Dirbtinio kailinio liemenės pigios, atrodo stilingai, jas galima keisti kaip pirštines, todėl nešioju jas pastoviai, dievinu ir myliu. Derinu liemenes su šiltais megztiniais ir mano paskutinis atradimas - diržai, būtent jie groja pagrindiniu smuiku.



Dar viena mano silpnybė - gražios durys, jų Taline be galo daug, senovinės, masyvios, su raštais ir dekoruotos medžiu. Šitos, atrodo lyg tvirtovė, tačiau tai restoranas pačiame Talino senamiestyje. 










Liemenė - Atmosphere
Šortai - Mango
Rankinė - New Yorker
Avalynė - Deichmann
Skrybėlė - Zaful
Laikrodis - Diesel

Nuotraukos www.abentta.com













SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig