2016 m. lapkričio 26 d., šeštadienis

#Tamaris


Labas rytas, mano brangieji, nors ir gimtadienis, negaliu aš be blogo rašymo, na niekaip negaliu ir viskas. Jau seniai blogo rašymas tapo mano gyvenimo stiliumi, atsikeli iš ryto, prie blogo,sutvarkai nuotraukas ir kai paskalbi įrašą jausmas toks, kad darbai jau yra padaryti. Vienu žodžiu, šiandien apie 
tobulus Aulinukus iš Tamaris.

Aš esu gražių batų auka, mano drabužinėje daugiausiai batų, batelių, aukštakulnių, aulinukų it t.t., nes kaip ir su laikrodžiais, jeigu jie netinka prie stiliaus ir spalva netinka tobulai aš iš namų neeisiu. Puikiai suvokiu, kad avalynė žiemą turi būti ne tik patogi, bet ir praktiška, tačiau kartais praktiškumas pasibaigia UGG nešiojimu iki pavasario. Negalvokite, aš neturiu nieko prieš UGGG batus, tačiau tai nėra nei gražu, nei stilinga, nors mano ir violetinės spalvos su blizgučiais, nors labai patogu ir šilta. Kaip ir sakiau, labai rekomenduoju išsirinkti aulinukus (jie tinka tiek prie sijonų, tiek ir prie kelnių) ne juodus, o spalvotus: pilkus, tamsiai mėlynus, rudus ir t.t. Juoda spalva klasikinė, tačiau pilka ar ruda atrodo kiek įdomiau, parodo aplinkiniams kad turite skonį, bei fantaziją. Mano pasirinkimas - Tamaris aulinukai, jie minkšti, labai kokybiški ir patogūs. Labai rekomenduoju užsukti į Tamario parduotuves ir apžiūrėti asortimentą, nustebsite kiek gražių modelių rasite.








SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig