2016 m. gruodžio 31 d., šeštadienis

#JustBelieveYourself



"Oi, nu ką tu sugalvojai, - sakė man viena draugė, kai bandžiau užsiminti apie savo veiklą,-Trisdešimties metų mados blogeriais netampama".  Kas nerizikuoja, tas negeria šampano, na o šampano per metus ir per visus renginius buvo išgerta labai daug. Ne, nepagalvokite, šiandien mano pasakojimas ne apie šį skanų fermentuotą gėrimą su burbuliukais, o apie vieną svajonę, vieną tikslą, ir apie tai, kad kartais norai tampa realybe, tik... #JustBelieveYourself


Dauguma galvoja kad man nerealiai sekasi, tačiau aš taip visai nemanau. Sekasi tiems, kas laimi loterijoje, viską, ką turiu aš, tai mano sunkaus darbo rezultatas. Aš atsikeliu anksčiausiai ir einu miegoti vėliausiai tam, kad padaryti kiek daugiau nei kiti. Puikiai sutinku, aš neturiu pagrindinio darbo ir turiu galimybę visą savo laiką skirti bloginimui, tačiau aš neturiu finansinių galimybių labai daug kam. Tai smulkmena, kur kas svarbiau daryti tai, ką mėgsi, kur kas svarbiau būti ten, kur nori, ir aplinkybės nelabai svarbios... #JustBelieveYourself

Kokie buvo šie metai? Jeigu pasakyti vienu žodžiu, MADINGI. Faina mokytis iš kitų klaidų, tačiau niekas niekada gyvenime man nesakė kaip reikia derinti atspalvius, kaip reikia teisingai pasirinkti drabužių formas ir siluetus. Būtent todėl metų pradžioje, per Mados infekciją buvo madingas 'pravalas'. Madingas pravalas buvo mano skaitytojų akyse, tačiau aš iki šiol manau, kad aukštakulniai ir vos šviesesnės spalvos delnine su juoda suknele nėra super blogai. Tiesa, taip pat galvojo apie Laimos Stiliaus redaktoriai. Kiek žmonių, tiek ir nuomonių, reikia pradėti nuo kažkuo, na o aš nemėgstu 'saugių drabužių derinių' ir padarysiu viską tik tai tam, kad išsiskirti iš minios kitų žmonių.


Prieš einant į šitą sferą, puikiai žinojau ir buvau pasiruošusi viskam, tačiau kaip paskambino mama ir paklausė kas atsitiko, kodėl mano rankinės spalva ne tokia, kokios reikėjo, kad jos visos kolegės aptarinėja būtent tai, suvokiau, kad esu atsakinga ne tik už save, esu atsakinga už savo šeimą ir aplinkinius žmones.
Na o dabar pagalvokite su kokiomis mintimis aš ėjau prie foto sienelės jau kitą dieną....  Aišku, nenori ne eik, bet iššūkiai man labai patinka, jeigu būčiau kito charakterio jau seniai būčiau pasidavus ir patikėjus tiems, kas sakė, kad Trisdešimties metų mados blogeriais netampama. Ir tegul mano drabužių derinys buvo gana saugus, aš vistiek buvau laiminga ir gavau dar didesnę pasitikėjimo savimi dozę #JustBelieveYourself


Pirmą kadrą daviau interviu ir negalėjau patikėti, kad mano nuomonė kažkam reikalinga.... nors patikėkite, šnekėjau ne apie grožio priemones, o apie madą...



Šiais metais gavau pakvietimą sudalyvauti Tallinn Fashion Week, bet dar smagiau buvo gauti į rudenį tokią pat galimybę


Na ir štai mano šlovės valanda...... du kartus mano drabužių deriniai buvo išrinkti stilingiausiais, aš manau, kad labai geras įvertinimas... nors darbo ir pastangų buvo įdėta be galo daug..




Pirmiausias mano kaip Mados blogerės įvertinimas buvo dar vasarą, kai mano nuotrauka savo Instagram puslapyje pasidalino New Yorker...  ir nors tai labai maža smulkmena, tai suteikia pasitikėjimo savimi ir ateina suvokimas, jeigu tave pastebi, reiškia tu darai gerai, reiškia tai kažkam reikia.... #JustBelieveYourself


Aš labai nemėgstu skaičių, tačiau pastoviai seku savo statistiką, žinau, kokie įrašau buvo populiarūs, kokie nelabai... bet man pavyko pagauti štai tokį skaičiuką.... Manau kitais metais bus dar geriau...


Grįžtant į Rygą, noriu kelis žodžius pasakyti apie Riga Fashio Week

Pirmas mano interviu tiesiogiai delfi.ee, balsas dreba, ką sakyti nežinau, bet esmė ne tame... #JustBelieveYourself



Na ir dar viena svajonė, kuri tapo realybė, tai pamatyti ir susipažinti su +iluvsarahii Man labai gaila, kad dauguma Lietuvoje nežino ir neseka geriausių Pasaulio youtuberių...  Pasakysiu atvirai, ją surado mano vyras, kuris kelis kartus man sakė, kad turiu išmokti dažytis taip, kaip daro ji... Ech, mokytis dar ir mokytis... 


Sakoma, kad svajonės tampa realybe, todėl @Patrickstarrr aš jau pakeliui..... ;-)



Dauguma sako, kad esu pasikėlusi. Dabar tikrai nepulsiu teisintis ir sakyti kad taip nėra, tiesiog mano pasitikėjimą, palaikymą ir draugystę labai sunku pelnyti, na o šnekėti apie 'tiesiog nieką per renginius' aš galiu valandų valandas. Aš dviem rankom 'už'  tikrą draugystę....


Na ir svarbiausiai yra tai, kad be jokios abejonės vienam kažką padaryti labai sunku, tiesiog neįmanoma, todėl aš noriu pasakyti labai didelį "AČIŪ" mano draugėm, kurios visus metus buvo šalia, kurioms galima parašyti naktį ir sulaukti atsakymo ir patarimo. Su Sandra galima važiuoti fotografuotis sekmadienį arba šeštadienį iš pat ryto, gerai praleisti laiką ir grįžti namo... Mažena puikiai žino kad dėl gražių nuotraukų galima padaryti viską... manau puikiai pameni lietų, Gedmino prospektą ir minias žmonių... o mes darome nuotraukas... Iš Darjos išmokau du dalykus, nuotraukos turiu būti geros ir kokybiškos, o taip pat kaip reikia pozuoti. Nepatikėsite, tačiau be kameros Darja visai kitoks žmogus, o tik įjunk kamerą, viskas... Diva... Kotryna irgi eina prie savo tikslo, tačiau moka palaikyti, pasakyti ir suformuluoti tai taip, kad net pats patikėsi. Simona mūsų kompanijos tylioji pusė, tačiau jos stiliaus patarimai labai vertingi, ji už minimalizmą, kas yra be galo svarbu. Inga, tavo šampanas stovi mano mašinoje, todėl privalai pagaliau atvažiuoti į Vilnių... Labai pasiilgau asmeninio bendravimo...

Sėkmė? Ne, sunkus ir atkaklus darbas.... #JustBelieveYourself kaip sakoma


Bet grįžtant prie šampano, šiandien vakare aš pakelsiu tostą ir už Jus, už Jus, mano ištikimieji skaitytojai, jeigu nebūtų jūsų, nebūtų ir manęs.... AČIŪ labai......
















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig