2016 m. gruodžio 12 d., pirmadienis

Oriflame „The ONE Lip Sensation Vinyl“ skysti lūpų dažai


Kalėdos stebuklų metas, ne kaip ne mažiau. Na o jeigu rimtai, praeitą savaitę dariau tvarką savo lentynose ir atradau labai daug neaprašytš bloge kosmetikos priemonių, tarp jų ir Oriflame „The ONE Lip Sensation Vinyl“ skystus lūpų dažus. Gavau aš šios stebuklus prieš gerus pusę metų, anksčiau man visiškai nepatiko Oriflame matiniai skustieji lūpų dažai, nors spalvos labai gražios ir gundančios, konsistencija, kokybė ir tekstūra visiškai neverti dėmesio, Vinyl man patiko žymiai labiau. Kodėl aš galvojau, kad atsiliepimas jau seniai yra mano bloge? Bet kokiu atveju taisome padėtį....




Gamintojo aprašymas:



Ypatingai lengvi skysti lūpų dažai, kuriuos užtepsi kaip želę ir jie ypatingai spindės. 8 intensyvūs atspalviai. Nelipnus, ypatingai intensyvios spalvos padengimas. Lengvai užsitepa, lūpos atrodo ypatingai glotnios, o spalva aiški. Kondicionuojamoji formulė padeda lūpoms išlikti švelnioms. Neabejotinas efektas.

Kaina: 9,90 EUR

Kur pirkti: www.oriflame.lt












Mano nuomonė:

Aš jau sakiau, kad matiniai skystieji Oriflame lūpų blizgiai man nelabai patiko, ten blizgesių kokybė priklauso nuo atspalvio, gražiausia nude spalva - blogiausia iš visų įmanomų. Tačiau Vinyl serija man patiko labiau. Labai patiko ryškios ir gražios spalvos, labai patiko vos limpi blizgesių konsistencija, kuri leidžia blizgesiams atrodyti ryškiai ant lūpų, plius neleidžia užbėgti už lupų kontūrą. Prisiminate MAC Vamplify? Oriflame konsistencija kelis kartus geresnė, kas galėtų pagalvoti? tačiau blizgių pigmentacija priklauso nuo atspalvio, tamsesnės spalvos blizgiai mažiau pigmentuoti, Grappe Splash spalva atrodo labai neryškiai ne vienodai ant lūpų, iš kitos pusės Malibu Blush ir Tangerine Tango mano mėgstamiausios spalvos. Negaliu nepaminėti labai patogaus ir gražus įpakavimo, lengvo vanilės kvapo ir patogaus aplikatoriaus. Kaip man kitos spalvos? gražios, bet atspalviai deja ne mano, todėl iš savo pusės labai rekomenduoju tik du atspalvius: oranžiniai-persikinį Tangerine Tango ir Malibu Blish, kiek šiltesnį rožinį atspalvį.

PR sample







SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig