2016 m. gruodžio 28 d., trečiadienis

RED RED RED


Savo didžiausiu nuopelnu ir pasiekimu šiais metais skaitau spalvų derinimą ir pagaliau laisvesnius ir kiek drąsesnius drabužių derinius. Ar visada pataikau? Oi, ne, bet koks tikslas derinti baltai-juodai-pilkus drabužius? Man norisi daugiau spalvų, na o raudona spalva viena iš mano mėgstamiausių, šnekant apie lūpų dažus ir nagų lakus. Tai kodėl aš ją taip retai nešioju? Net nežinau, tikriausiai bijau. Mano naujas paltas paskelbė raudonos spalvos era mano drabužinėje, po palto atsirado šiltas megztinis, kelios detalės, o neseniai prisiminiau aš savo seniai pirktą paltuką, tik man jis nelabai patinka, nes maža to, kad jis raudonas, jo kailinukas ryškiai rožinis. Per daug? Manau kaip tik...







Kitų metų planas - pagaliau išmokti prie klasikinių ir spalvotų drabužių derinti kitą rankinę, na kiek jau galima nešioti šitą? Bet ne, rankos pačios pasiima būtent ją, net nenoriu galvoti ką nors kitą. Na ir svarbiausiai, klasikinis laikrodis, mano iš https://www.hilburson.com, aš jo be galo patenkinta.

Paltas - Armani
Kelnės - ZARA
Avalynė, rankinė - New Yorker
Megztinis - Mango








SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig