2016 m. gruodžio 5 d., pirmadienis

Savaitės anonsas ir naujienos



Sveiki, mano brangieji, pagaliau susitvarkiau su nuotraukomis ir galiu pereiti prie savaitės anonso. Praeitos savaitės devizas buvo toks " rašau tik apie tas priemones, kurių nuotraukos gavosi geriausiai" Ar nuotraukų kokybė turi reikšmės? Tikrai taip, prie mano blogo facebook puslapio prisijungė nauji 34 skaitytojai. Matau, kad nuotraukos surenka daugiau 'Like' paspaudimų, tai tikrai džiugina. Aišku, gali būti, kad skaitytojui nelabai įdomu, kaip aš fotografuoju, kokia aparatūra ir objektyvai, bet man, asmeniškai, labai įdomu paklaustu užsienio blogerių kaip jos dirba, kokias kameras ir objektyvus naudoja tokiai kokybei. Vienu žodžiu, įjungtas taupymo planas (nes kas nežino, geri objektyvai kainuoja, ir nemažai, kartais virš kelių tūkstančių eur). Bet čia smulkmena, dabar jaučiuosi kaip maža mergaitė (profesionalūs fotografai ir geri blogeriai tikrai supras apie ką aš), noriu nufotografuoti, o negaliu... Vienu žodžiu, pereiname prie naujienų ir gražių nuotraukų, už kurias man tikrai ne gėda...

Kaip aš sakau, vasara jau ne už kalnų, todėl pats laikas iš anksto pasirūpinti savo kūno oda, man padeda visa Biotherm Firm kūno priežiūros liniją, na o aptarsime kol kas Firm Corrector kremą nuo celiulito


Seniai naudoju, seniai norėjau parašyti atsiliepimą apie Kiehl's dieninį koncentratą


Kas galėtų pagalvoti, kad man visai patiks Douglas šešėlių ir skaitalų paletė? 


Pažadu Beauty Talk rubrika, kol kas ketvirtadienį renginių neplanuojama, todėl pasiliksiu namie


Aptarsime Ardeco naujus skaistalus iš Kalėdinės kolekcijos


Naujokas mano kosmetinėje Payot

Naujienos:

Visai netikėtai gavau net kelis Adbento kalendorius:

NYX


Douglas...


TopBeauty grožio dėžutė


Na ir pabaigai Nashi Argan


Daugiau prižadėti nenoriu, skubu sisitikti su Kotryna, o bloge susimatome vakare...













SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig