2016 m. gruodžio 19 d., pirmadienis

Savaitės anonsas ir naujienos





OMG, kaip greitai bėga laikas, jau šią savaitę Kalėdos... Reikia gi pasiruošti, sugalvoti drabužių derinius ir pabaigti dovanų pakavimą. Tiesą sakant, su dovanomis man šiais metais ne buvo jokių  problemų, aš puikiai žinojau ko nori kiekvienas iš mano artimųjų, todėl didžiausia jų dalis jau laukia savo šeimininkų, na o likusias nusipirksiu šiandien ir rytoj, nes planuoju važiuoti iki miesto. Šnekant apie drabužius, čia reikia pasistengti labiau, nes visi aplinkiniai laukia kažkuo ypatingo. Būtent todėl spintos reviziją palikau ketvitdaieniui, nes man labai dažnai būna taip, šiandien patinka ir tinka, rytoj jau nebe.


Ilgai galvoju, na apie ką rašysiu šią šventinę savaitę? Nusprendžiau, kad apie išbandytas kosmetikos priemones ir apie madą...

Labai trumpai aptarsime RASA plaukų priežiūros priemones dažytiems plaukams


Kalėdos - blizgučių metas, testuojame Douglas Loose Glitter Powder


Labai graži rožinė Orly nagų lako spalva, manau jau šiandien apie ją pašnekėsime plačiau


Sigma šepetėliai turi labai stiprius UD konkurentus


Šventinė Beauty Talk rubrika



Naujienos:

Pasirodo, Skincode tai ne tik nuostabios veido priežiūros priemonės, bet ir tobulos žvakės


Naujiena mano kosmetinėje - Venus veido priežiūros priemonės


Tobulisssimo iš Make Up Factory, skystieji akių šešėliai, dvi pirmos spalvos man patiko labiausiai. Aš jau išbandžiau jas ne tik ant akių, bet ir ant lūpų


Testuojame PUPA matinius lūpų blizgius su metaliniu efektu


dar laukiu kelių siuntinių šiandien, tikriausiai jau rašysiu apie tai atskirai, plius dar dalyvausiu UD konkurse na ir pasakosiu apie naujus madingus pirkinius.

Vienu žodžiu, priminu, jeigu apžvalgos vis dar nėra, reiškia nuotraukos nesigavo ;0( Būna ir taip ;-(


Geros šventinės savaitės,













SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig