2016 m. gruodžio 27 d., antradienis

Savaitės anonsas ir naujienos




Sveiki, mano brangieji, kaip aš suprantu visą Europą dėl šventinio periodo. Kas nežino, noriu priminti, kad Visoje Europoje prieš Kalėdos dauguma dirbančių kompanijų užsidaro ir pradeda dirbti tik sausio 2 dienos. Šiandien planuojant savo darbą supratau, kad apie labai didelius ir grandiozinius planus net nėra ką šnekėti, nes visos mintys sukasi aplink Naujųjų metų sutiko, dovanų paieškos ir artėjančių išeiginių (nors jau antradienis).


Būtent todėl apie planus šnekėti nenoriu, nes nežinia apie ką norėsiu rašyti, kelias dienas darysiu tai visišku ekspromtu, taip ir man ir Jums bus lengviau. Na o ką gavau testavimui ir dovanu iš kompanijų būtinai parodysiu.....

Visai netikėtai gavau Lancome kvepalus, noriu priminti, kad mano Instagram puslapyje (ir tik ten, nes mačiau labai daug komentarų facebooke) vyksta GiveAway konkursas ir tokius pat kvepalus galima laimėti sau.



Nuostabus L'erbolario Meharees unisex kvepalai


Draugės dovana Agent Provocateur Petale Noir

Lancome Cushion kreminė pudra ir skaistalai


Pagaliau mano rankose Urban Decay Spectrum paletė, dalyvausiu konkurse, kur pristatysiu savo makiažo variantą. Galiu pasakyti, darbas jau vyksta, bet pradžioje gražios nuotraukos ir pirmas įspūdis



Visiškai netikėtai gavau L'oreal naujienas



Prisiminate, pasakojau apie Nashi Argan tobulas plaukų priežiūros priemones, tačiau gavau testavimui per mažus įpakavimus, pagaliau atkeliavo didesnės talpos priemonės, galėsiu pratęsti testavimą, būtinai papasakosiu apie rezultatus.


Dar mane pasiekė ir Mary Kay dovana, pasakau iš karto, kvapas per stiprus ir visiškai ne mano


Na ir pabaigai dovana 'užuomina". Gavau labai gražiai supakuotas dovanas iš Juvena, tačiau išpakuoti dar nespėjau, nes nuotraukos nepadarytos....


Vienu žodžiu, einu fotografuoti ir mėgautis  dovanomis toliau, nes aš kaip tik neseniai grįžau iš svečių, kur praleidau visas šventes. Baisiai noriu į vonią, sutvarkyti namus ir iškrauti tašes.

Gero antradienio,













SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig