2016 m. gruodžio 21 d., trečiadienis

SMASHBOX #2 naujienos


Gero vakaro, mano brangieji, pagaliau aš sulaukiau kurjerio su savo Smashbox siuntiniu. Šiandien siuntinių diena, siuntos taip ir plaukia  mano rankas, atkeliavo asos užsakymas, atkeliavo mano naujas objektyvas, MaryKay dovana ir Smashbox. Nuo jo ir pradėsime. Dar per pirmą pristatymą mums leido išsirinkti norimas priemones, praėjo daugiau nei du mėnesiai, aš jau spėjau išbandyti ir įvertinti visas turimas, net spėjau užmiršti ko tiksliai norėjau ir pagaliau. Šiandien trumpas pirmas įspūdis.





Noriu pradėti nuo tos kosmetikos priemonės, kurios norėjau labiausiai - tai Pore Minimizing makiažo pagrindas. Galiu pasakyti atvirai, Photo finish bazė geriausia ir visų geriausių ir kada nors bandytų. Nors aš į makiažo pagrindus žiūriu labai skeptiškai, jos dažniausiai kemša poras, šitas pagrindas tiesiog tobulas. Man jau ne taip svarbi kreminė pudra, nes su šio makiažo pagrindu aš galiu naudoti bet kokią ir bet kaip. Būtent todėl, kai manęs paklausė ko noriu, iš karto pasakiau, poras mažinantį makiažo pagrindą. Jo konsistencija kiek kitokia, tačiau išbandyti bus be galo įdomu.


Labai labai norėjau išbandyti makiažo pagrindą iš Smashbox, girdėjau ir skaičiau daug atsiliepimų. Kai man buvo padarytas makiažas naudojant būtent Studio Skin pudrą supratau, be jos tikrai neišeisiu. Iš vienos pusės labai lengvas, iš kitos gerai maskuoja ir puikiai išsilaiko. Vienintelis dalykas, vizažistas padengimui naudojo Beauty Blender, aš rytoj išbandysiu su savo mėgstamais Sigma šepetėliais, na ir po gerų kelių savaičių papasakosiu plačiau.




Juokas, juokais, tačiau aš neturiu nei vienos normalios kompaktinės pudros įsidėti į rankinę. Photo Filter kompaktinis makiažo pagrindas gerai maskuoja trūkumus, prailgina makiažo gyvavimo laiką. Labai nustebau perskaičius aprašymą, jeigu dengti vieną kempinės puse, gaunasi vidutinis padengimas, kita - pilnas. 



Kiek nuliūdau pamačius šešėlius, nes šešėlių mano kosmetinėje jau tikrai per daug. Bet.... tai šešėliai, kurios galima naudoti antakiams, kaip akių pravedimą (naudojant šlapiuoju būdu), na ir tradiciškai kaip šešėlius. Per vidurį dvi einamiausios spalvos - šviesi ir nude, iš vienos pusės šilti atspalviai, iš kitos - šalti. Aš manau viskas labai gerai apgalvota ir šešėliai tikrai geri. Labiausiai patiko bordo, šaltai pilkas ir juodas atspalviai. Na o savo antakiams aš tikrai išsirinksiu tinkamą spalvą (tiesą, raudonas šepetėlis iš vienos pusės skirtas antakiams). Jau greitai parodysiu paletės atspalvius ir aptarsime pigmentaciją.

Ką aš noriu pasakyti apibendrinant, tik tiek, kad Smashbox Lietuvoje atrado jau savo ištikimus pirkėjus ir gerbėjus, viena iš jų aš. Kontūravimo paletė, makiažo pagrindai, akių šešėliai - labai geros kokybės, todėl rekomenduoju išbandyti ir įvertinti patiems, na o apie naujai gautas kosmetikos priemonės būtinai pašnekėsime po Naujųjų...
Naujienų ieškome www.douglas.lt parduotuvėse

PR sample








SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig