2016 m. gruodžio 9 d., penktadienis

Stenders



Nėra jokios paslapties, kad važiuojant į Rygą, ten einu į Prekybos centrus, užeinu į parduotuves ir, savaime suprantama, į Stenders. Stenders labai žinomas, natūralesnės sudėties, Latviškas kosmetikos ženklas, kurio specializacija - nuostabūs kvapai, kūno, veido ir plaukų priežiūros priemonės. Pagaliau PC Panorama lygiai prieš dvi savaites atsidarė Stenders kosmetikos kampas, kuri nereali atmosfera, didelis pasirinkimas nuostabių priemonių ir dėmesingas aptarnavimas. Na o aš, rožių kvapo mylėtoja, radau visą liniją priemonių ne tik savo kūnui, bet ir sielai...



Stenders – tai šiaurinės gamtos įkvėptas kosmetikos prekės ženklas. Ypatingas dėmesys skiriamas pojūčiams ir pardavimo patirčiai, apimančiai dizainą, kvapus, produktų pateikimo ir aptarnavimo kultūrą



Man Stenders nėra naujiena, turėjau ir vonios burbulus ir veido priežiūros priemones, tačiau visada smagu atrasti brandą iš naujo. Latvijoje pardavėjos labai dėmesingos, tačiau tas kalbos barjeras, plius aš amžinai kur nors skubu ir vis nėra laiko praleisti daugiau nei pusvalandį parduotuvėje. 
Taip, Stenders buvo ir lieka Douglas parduotuvėje, tačiau ten aš jo beveik niekada nepastebėdavau... jis ten nematomas. Stenders produktui reikia dėmesingo aptarnavimo, testerių ir specialios atmosferos, dėjo Douglas to pasiūlyti negali.


Kas man patinka Stenders? Pilnos priemonių vieno kvapo linijos, jeigu yra dušo gelis, yra ir kūno kremas, kūno suflė, kūno šveitiklis, muilas ir t.t. Kvapai labai natūralūs ir patinkantys daugeliui. Nėra to sintetinio Body Shop kvapo, kuris tiesiog dusina ir permuša net brangiausius kvepalus.


Na ir prie rožių aš sustojau ilgam. Kompanija siūlo jau gražiai supakuotas dovanas, kurias taip malonu dovanoti, o dar maloniau, gauti dovanu. 

Labai neįprastas produktas - dušo suflė, aš gavau dovanu, todėl būtinai išbandysiu ir papasakosiu plačiau apie produktą, nes tai naujiena net man. 
Stenders galima rasti dviejų rūšių kūno šveitiklius - druskinius ir cukraus pagrindu. Rožių, kaip jau supratote pagamintas druskos pagrindu.
Kūno jogurtas labai švelnios konsistencijos, sakyčiau kitaip tariant lengvas losjonas, gaivina ir gerai drėkina.


Gražiausias pasaulyje muilas su rožėmis, būtinai nusipirksiu gabaliuką bent jau nuotraukom, nes nežinau žmogaus, kuriam jis galėtų nepatikti.


Kaip aš ir sakiau, stenders kūno linijos labai skirtingos -  levandų, svarainių, spanguolių, šaltalankių,  liepos žiedų, gintaro... vienu žodžiu, kiekvienas galės pasirinkti pagal savo skonį




Gerbiu kompanijas, kurios moka ne tik gaminti geros kokybes kosmetikos priemones, bet ir nešti Pasaulius žinutę apie Baltijos šalis. Gintaras - Baltijos šalių auksas, todėl labai nustebau pamačius dušo želę ir dušo šveitiklį su gintaro ekstraktu, bei aukso spalvos blizgučiais.


Meilė Nr. 2 - kūno priežiūros priemonės su šaltalankiais, ne, rožių aš niekada gyvenime neiškeisiu į nieką, bet apie kreminį šaltalankių kūno šveitiklį, dušo aliejų ir maitinamąjį kūno kremą aš jau galvoju. Manau tokios priemonės idealiai tinka žiemos sezonui, na o šaltalankių kvapas ant tiek nuostabus, kad privalote įvertinti patys.





Dar vienas 100% Baltijos šalių kvapas - Liepos žiedai, kurie primina apie pavasarį. Aišku, daugumai nuo tokio kvapo alergija, todėl dovanom tikrai netinka, bet jeigu patinka ir vertinate liepų žiedų aromatą, tikrai įvertinsite kūno losjoną ir dušo želę Stenders.




Na ir pabaigai apie Žvakes, jų pasirinkimas nėra mažas, kiek pamenu yra Kalėdinė (limituoto leidimo), yra Svarainių -citrusinių vaisių, Cinamono-santalmiedžio ir kedro,  ir žaliosios arbatos -bergamotės-laukinių gėlių. Noriu pridurti, kad žvakės pagamintos iš natūralaus sojų vaško, todėl kaina labai gera.



Aš mačiau labai daug įvairių ir įdomių Stenders kosmetikos ir kūno priežiūros priemonių, tačiau kiek liko dar nepažiūrėto, nepamatyto ir neįvertinto, net neįsivaizduojate... Labai rekomenduoju pratęsti savo pažintį arba atrasti Stenders brandą PC Panorama, pirmame aukšte. O aš jau einu daryti savo rinkinio nuotraukas ir skubėsiu į vonią...
















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig