2016 m. gruodžio 26 d., pirmadienis

Su Kalėdom...


Labas rytas, mano brangieji, aš niekur nedingau, tiesiog nuvažiavome pas vyro giminę švęsti Kalėdų, o ten nėra interneto. Taip, aš esu iš tų žmonių, kurie atsikelia anksčiausiai, o rankos jau pačios rašo naują blogo įrašą, galvoje milijonas minčių ir naujų idėjų. Vienu žodžiu, prijungus telefono internetą, nusprendžiau šiandien jau būti aktyvi.




Ką aš noriu palinkėti, nes dažniausiai žmonės rašo palinkėjimus ne kitiems, o būtent sau. Aš nenoriu linkėti nei sveikatos, nei sėkmės (tiesiog netikiu, kad neinvestavus daug darbo galima šnekėti apie sėkmę), aš tiesiog noriu pasakyti, kad labai svarbu neprarasti savo kelio ir neišduoti savo svajonių. Juk Kalėdos stebuklų metas, todėl kartais svajonės pildosi...

Ačiū labai, kad buvote su manimi, o dabar dar viena porcija naujienų ir atsiliepimų....




SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig