2017 m. sausio 20 d., penktadienis

Apie makiažo pagrindus



Jeigu akių šešėlių pagrindą naudojame pastoviai (aš kalbu apie save, bet įtariu, kad dauguma tokie pat, kaip ir aš), tai apie makiažo pagrindą pamirštame labai dažnai. Aš, asmeniškai, kiekvienos dienos makiažui jokio papildomo pagrindo nenaudoju, nes nenoriu perkrauti savo veido. Makiažo pagrindai traukiami iš stalčiaus tik tada, kai reikia ruoštis renginiams ir daryti proginį makiažą. Nes būtent makiažo pagrindas gali pagražinti odos būklę, prailginti makiažo gyvavimo laiką ir suteikti spindesio. Šiandien šnekėsime apie makiažo pagrindus, kurie gyvena mano kosmetinėje.



Aš savo makiažo pagrindus padalinau į kelias grupes, tačiau apie kiekvieną noriu pasakyti kelis sakinius atskirai.

Tikriausiai pradėsiu nuo geriausio (mano akimis) ir dažniausiai naudojamo (nes pagrindas idealiai draugauja su visomis mano turimomis kreminėmis pudromis) tai Smashbox Photo Finish. Jis sulygina veido odą, suteikia (nors ir nedaug) matiškumo, poros tampa mažiau matomos, o oda atrodo gražiau. Kaip aš jau sakiau, nesvarbu, kokią pudrą naudoju, veidas atrodo nuostabiai, na o pudra dengiasi puikiai.

Šnekant apie Smashbox Photo Finish Pore Minimizing noriu pasakyti, kad jis man patinka žymiai mažiau. Jis šviesiai nude spalvos, skirtas mažinti poras, bet vaizdas ant veido toks, lyg užtepčiau kelis sluoksnius kreminės pudros. Jis apsunkina makiažą. Ar gerai maskuoja poras? Gerai, bet pirmasis Photo Finish pagrindas man patinka žymiai labiau.

Vienas iš geriausių odos atspalvį koreguojančių makiažo pagrindų - PUPA. Patikėkite, pasitaiko ir tokių žalios spalvos makiažo pagrindų, kurių pigmentacija labai stipri. Užtepus juos jautiesi kaip Šrekas. Garbės žodžio, nes kreminė pudra negali permušti tos žalios spalvos. Pupa labai saikingo žalio atspalvio, naudoju pagrindą tik ten, kur reikia (nosies ir skruostų zonoje), jis mažina raudonį ir išlygina veido atspalvį, plius prailgina makiažo gyvavimo laiką.


Na o dabar apie populiariausią MAC Prep Prime, kuris taip visiems patinka. Vienu žodžiu, iškeičiau jį į Smashbox, efektas geresnis, na o svarbiausiai poros švarios. Nes po MAC naudojimo keli spuogai vis gi išslysdavo. Aišku, MAC makiažo pagrindas geras, idealiai išlygina veidą `(tiesą, draugauja tik su MAC makiažo pagrindais, o kai kurie makiažo pagrindai iš MAC be šito pagrindo nesidengia visai), bet kiekvienai dienai tikrai tokio pagrindo rekomenduoti negaliu. Noriu priminti, kad MAC Base Visage nėra skirtas riebiai odai ir porų maskavimui, tai sveikos odos efektas. Bet MAC kompanija siūlo be galo daug įvairių makiažo pagrindų, todėl esant reiklaui, galima pasirinkti tinkamą

Mono Illuminating primer pagal savo funkcijas ir konsistenciją labai panašus į MAC Strobe cream. Aš MAC stebuklo nesu bandžiusi, bet pasakoju apie Monu. Jis labai tirštas, perlamūtrinis ir labai labai drėkina veido odą. Kaip atrodo veidas? Blizgus kaip blynas. Net matiškumo suteikinati makiažo bazė negali užmaskuoti šio stebuklo.



Na ir dabar labai trumpai apie glow efektą suteikiančius pagrindus. Etude House (Korėjietiškas) Face Blur variantas man labai patiko, jis švelniai rožinės spalvos, suteikia labai lengvą, vos matomą glow efektą, tačiau vistiek riebina veido odą.

Catrice Prime and Fibe irgi rožinės spalvos, geriausias kainų kategorijoje, tačiau tinka tik normaliai-sausai odai. Jis mažiausiai perlamūtrinis ir suteikia sveikos ir pailsėjusios odos efektą. Vat tokį pagrindą galima rekomenduoti kiekvienai dienai. Ar Catrice gali kimšti poras, taip (daugumos merginų atsakymas 'taip', bet aš to nepastebėjau)

BeYu Healthy Glow numylėtinis kitoje kompanijoje, jo konsistencija labai lengva, todėl jeigu norisi spindesio, nepriklausomai nuo odos tipo, galima spindėti.

Oriflame Gordani Gold baltos spalvos pagrindas skirtas nepagražinti odą, o jos papildomai priežiūrai, Deja, jis draugauja ir gražiausiai atrodo tik su Giordani Gold makiažo pagrindais.



Pastebėjau, kad beveik nenaudoju blizgių makiažo pagrindų. Kodėl? Nes man nelabai patinka, kai visas veidas blizga kaip blynas. Logiška, kad toks efektas labai gražiai atrodo nuotraukose ir fotosesijoje, ir tai dar ne faktas. Kas patinka man? Skystieji Higlighteriai, kuriuos maišau su kremine pudra ir paryškinu skruostus, nosies ir viršutinės lūpos zoną. Taip visas veidas ilgiau išlieka matinis, na o norimos zonos įgauna trokštamą švytėjimo efektą. Mano kosmetinėje keli skystieji higlighteriai, viskas priklauso nuo norimo atspalvio ir naudojamos kreminės pudros atspalvio. Jeigu pudra geltonos arba oranžinės spalvos pagrindo - aš naudoju auksinį Make up Factory arba neutralų Gosh. Jeigu pudros tonas rožinis arba neutralus (šaltas, pilkas akių makiažas daromas šaltais šešėliais ir reikia paryškinti šalto atspalvio kontūravimą) -  būtent tada naudoju irgi Neutralų Gosh arba švelniai rožinį Revlon.

Tikriausiai matėte, kaip YouTube merginos darant makiažą ant Beauty blender naudoja aliejuką? Aš vis galvojau, kas ir kaip. Viskas labai paprasta, mano kosmetinėje jau labai seniai gyvena daugiafunkcinis Gosh primer oil, jį galima naudoti ne tik kaip aliejuką veido priežiūrai anksčiai, bet ir kaip makiažo pagrindą, plius jis labai gerai padeda paskirstyti net labai tirštą ir sausą kreminę pudrą ant jūsų veido.

Ką aš noriu pasakyti apibendrinant, tik tiek, kad makiažo pagrindas yra būtinas, tačiau reikia tiksliai žinoti, kokio efekto norisi ir reikia. Prieš perkant makiažo pagrindą atsakykite sau į klausimą: koks jūsų odos tipas ir kokio efekto reikia. Profesionalai rekomenduoja naudoti kelis makiažo pagrindus vienu metu: maskuoti raudonį, suteiki skruostams ir nosies zonai spindesio, o T zonai matiškumo. Ar tai įmanoma? O taip, bet tam reikalingi keli makiažo pagrindai.








SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig