2017 m. sausio 17 d., antradienis

Grey Plaid Zipper Skirt With Tie


Kaip vakar ir žadėjau, šiandien bloge naujas drabužių derinukas O Dieve, kaip aš kažkur peršalau, skauda gerklė, galva ir labai labai šalta. Bet aš geriu vaistus ir arbatą su medumi, nes sirgti niekaip negalima. Pasirodo manęs rytoj jau laukia renginys, na o šiandien reikia jau surasti kaip apsirengti, pasimatuoti ir padaryti kelias nuotraukas patikrinimui. Žinote, kas yra svarbu prieš einant į svarbius renginius? Padaryti savo drabužių derinio nuotraukas paprastai ir su blykste, ir jeigu viskas atrodo taip, kaip planavote, galite drąsiai rinktis šiuos drabužius.



Šnekant apie šį derinį, noriu pasakyti, kad labai seniai norėjau ilgų... labai ilgų batų, tačiau žiūrint į nuotraukas supratau kelis dalykus. Ne, batai ne atrodo taip, kaip aš noriu, jie kiek storina kojas, nes reikėjo pasirinkti juodos spalvos sijoną (kiek platesnį) arba kaip Instagramo nuotraukoje pilką megztinį ir sijoną su nėriniais, būtent tada viskas atrodytų tobulai.  Aš tiesiog nesitikėjau, kad batai tokie ilgi....  Na o dabar kaip yra, vaizdas nėra blogas, o mano naujas sijonas iš www.romwe.com atrodo tobulai. Aš jau seniai nesikuklinu ir užsakau L dydį, būtent tada drabužiai nespaudžia. Sijonas susiriša, atrodo labai stilingai plonos medžiagos ir tinka tiek vasarai, tiek pavasariui, tiek žiemai ( nors būkime realistais, žiemą kiek per šalta... ;-)) Visai neseniai Baltų kalnas parduotuvėje pamačiau Buffalo mažas rankines, negalėjau nenupirkti šios, nes crazy rankinės mano silpnybė. 







Nuotraukos: Sandra (www.kurmanoraktai.lt)

Striukė - Bersha
Sijonas - Romwe
Avalynė - Asos
Rankinė - Buffalo
Palaidinė - ZARA
Kepurė - New Yorker









SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig