2017 m. sausio 8 d., sekmadienis

Tallinn Fashion Week: Kirill Safonov


Kol už lango toks šaltis, dirbti ir fotografuoti drabužių derinius nėra jokios galimybės, rašyti apie tendencijas nesinori, nes jau kiekvienas blogeris parašė panašų įrašą bloge, todėl noriu trumpam grįžti į Taliną, aptarti dar vieną aukštosios mados kolekciją, kuri buvo pristatyta per Tallinn Fashion week ir man be galo patiko, su malonumu pristatau Jums labai jauną ir talentingą Kirillą Safonovą ir jo kūrybą...

Po šitos Kirill Safonov kolekcijos pristatymo aš jau negalėjau sėdėti vietoje, puikiai suvokiu, kad kolekcija nėra prasta, daugiausiai dėmesio buvo skirta pasirodymui, anturažui, apšvietimui ir idėjai. Ant podiumo buvo surengtas visas teatralizuotas pasirodymas, kur pagrindiniu smuiku grojo kostiumai, išsiuvinėtos rankomis detalės, papuošalai ir spalvos. Dauguma sakė, kad kolekcijos ir nebuvo, buvo tik pasirodymas, kurio vieta teatre, bet aš likau didelė Kirillo gerbėja, nes man atrodo, kad ši kolekcija buvo viena iš geriausių per TFW, tai aukštoji mada, kuri nėra skirta kiekvienai dienai... būtent čia svarbu viskas, nuo idėjos iki medžiagos pasirinkimo ir muzikinio fono. Sudominau? Žiūrime kolekciją....












Mano nuomonė;

Kirillui galima ploti atsistojus, jis labai talentingas, būtent šitos kolekcijos modeliai paskatino mano susidomėjimą vintažiniais drabužiais, dideliais pečiais ir senomadišku drabužių kirpimu. Tik rašant šį įrašą, aš tą suvokiau. Tačiau ką noriu pasakyti, kad Kirill Safonov ne tik teatralizuotų mados renginių meistras, jis gana populiarus, drabužiai gerai parduodami Estijos rinkoje. Jo drabužius galima nusipirkti Veru prekybos centre Taline, antrame aukšte, taip pat jis turi savo studiją, kur galima užsakyti išskirtinius ir vienetinius drabužių modelius. Talentas? Ne, labai sunkaus darbo rezultatas.


Daugiau informacijijos ir kontaktai: http://kirillsafonov.com
















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig