2017 m. sausio 2 d., pirmadienis

#VioletLover


Nepatikėsite, tačiau niekaip negaliu savęs šiandien priversti normaliai dirbti, apie tai, kad reikia sudaryti savaitės planą, net sunku pagalvoti. Ne veltui sakoma, kad pirmadienis sunki diena. Aš tik dabar grįžau iš svečių namo, todėl bandau papasakoti apie tai, kas liko iš praeitų metų... Šiandien apie mano aistrą, violetinės spalvos Urban Decay Vice lūpų dažams ir NYX blizgučiams.











Mano nuomonė:

Ne, tikrai nepasidžiaugiau gavus naujus Urban Decay matinius Vice tamsiai violetinės spalvos lūpų dažus, tačiau kartais visai netikėti spalvos sprendimai pasiteisina. Aš panaudojau Pandemonium atspalvį vieną kartą, po to antrą, ir jis man labai patiko. Vienintelis minusas - reikia violetinės spalvos pieštuko tam, kad kontūras atrodytų gerai ir tiksliai. UD pieštuko kaina nėra maža, todėl aš ieškojau pigesnio varianto, radau jį Rygoje, NYX parduotuvėje. Labai seniai bloge pasakojau, kad labai nustebau, kad ten asortimentas žymiai didesnis ir platesnis, todėl per pirmą apsilankymą pirkau matinį violetinės spalvos lūpų pieštuką (spalva Amethyst) (ten bet buvo keli atspalviai pasirinkimui) ir violetinį Gliterį (spalva GLI 11 MGMD0W), na o per Kalėdas gavau ASPHYXIA (iš UD Vice vintažinės lūpų dažų kolekcijos). Vat tokia violetinė lūpų priemonių kompanija guli mano kosmetinėje, aš negaliu pasakyti, kad man patinka NYX blizgučius naudoti ant akių, man blizgučiai kiek per dideli, todėl aš pirkau juos tik tai lūpoms. UD matiniai lūpų dažai yra nuostabus, na o naudojant visas priemones kartu gaunasi tobulas rezultatas. Todėl labai rekomenduoju naujais metais įnešti į savo gyvenimą daugiau atspalvių, gal tai bus violetinis? Nežinau, tačiau ši spalva jau tapo mano mėgstamiausia.













SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig