2017 m. sausio 2 d., pirmadienis

Kvapusis vanduo Agent Provocateur Petale Noir EDP



Labas rytas, mano brangieji, šiandien iš pat ryto šnekėsime apie kvepalus. Nežinau kaip Jums, bet man šnekant apie Agent Provocateur brandą galvoje sukasi nerealaus grožio apatiniai. Aš manau, kad Agent Provocateur tai gundymo menas, todėl  man be galo buvo įdomu susipažinti ir su kvapais, kuriuos kvepalų rinovai vadina 'tikru seksu..."



Agent Provocateur Petale Noir - ryškus rytietiškas gėlėmis dvelkiantis aromatas.
Viršutinės natos apsvaigtina magnolijų, lotosų, kvapiųjų našlaičių lapų, hiacintų, mandarinų ir bergamočių aromatais. Aromato širdyje žydi rožės, kvapiosios kanangos, apelsinų žiedai, heliotropai, kvepenės, pakalnutės, prie jų prisideda vilkdalgio šaknies ir juodųjų serbentų natos. Šilta ir geidulinga aromato bazė sudaryta iš odos, imbiero, ambros, tabako lapų, pačiulių, samanų, kvapiųjų auksabarzdžių, santalų, kedro, gauruotųjų švitrūnų, muskuso ir benzoino.
- Viršutinės natos: magnolijos, lotosai, kvapiųjų našlaičių lapai, hiacintai, mandarinai, bergamotės;
- Vidurinės natos: rožės, kvapiosios kanangos, apelsinų žiedai, heliotropai, kvepenės, pakalnutės, vilkdalgio šaknis, juodieji serbentai;
- Pagrindinės natos: oda, imbieras, ambra, tabako lapai, pačiuliai, samanos, kvapieji auksabarzdžiai, santalai, kedras, gauruotieji švitrūnai, muskusas, benzoinas.
Kur pirkti: www.douglas.lt





Mano nuomonė:

Populiariausias Agent Provocateur kvapas - klasikinis (rožinis buteliukas, kuris pasirodė rinkoje dar 2000 metais), tačiau man jis per rūgštūs, jokios gundančios pudros ir nuostabaus raudonųjų rožių kvapo aš nejaučiu. Kaip sakoma, visiškai ne mano kvapas. Tačiau aš nepraradau vilties surasti būtent savo Agent Provocateur kvapo... ir pagaliau rankose Petale Noir versija.
Noriu pagirti  kvepalus už nuostabius buteliukus, priklausomai nuo versijos keičiasi tik buteliukų atspalviai ir apipavidalinimas, dizainas lieka toks pats. Man, nišinių kvepalų mylėtojais ir gerbėjai, kvepalai be dangtelio nėra naujiena. Dangtelio funkciją atlieka grandinėlė, kuri apsaugo kvepalus nešiojant juos rankinėje. Tačiau man labai norėtųsi, kad kvepalai turėtų ir šilkinį maišelį, kaip pvz. Montale (Montale kvepalai turi panašų dizainą). 
Šnekant apie kvapą, noriu pasakyti, kad kvapas yra gėlių, kiek rūgštokas, tačiau be galo malonus ir gundantis, mažiausiai būdingas Agent Provocateur šeimai. Vienas papurškimas ant rankos ir tu jau magnolijos sode, kur auga ne tik baltos magnolijos, bet ir lotusai, bei rožės ir juodieji serbentai. Po kiek laiko kvapas tampa šiltesniu ir labai gundančiu. Būtent tada pagrindiniu smuiku groja imbieras, ambra ir tabako lapai. Sakyčiau labai neįprastas derinys, tačiau būtent jie suteikia kvapui seksualumo ir pagundos. Aš ant savo plaukų jaučių kvapą dar kitą dieną, o visi aplinkiniai vis kalsuinėja, koks pas mane kvapas? Ką galiu pasakyti, Agent Provocateur labai patinka žmonėms....

Apibendrinant, noriu pabrėžti tik tiek, kad nerekomenduoju pirkti Agent Provocateur kvapų aklai, prieš pirkimą būtina įvertinti kvapą ant savo kūno, nes priklausomai nuo kūno temperatūros, kvapas gali skambėti labai įvairiai. 









SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig