2017 m. vasario 5 d., sekmadienis

Bell Sleeve Floral Print Mini Dress


Vakar buvo nuostabus oras, būtent toks, kokio reikia nuotraukoms. Saulė, sniegas, bet visiškai nešalta. Mane užgriuvo siuntiniai, kurie (nors dar ir ne visi), bet jau atkeliavo į mano namus. Prieš Naujuosius aš jau nusprendžiau, gal reikia ruoštis pavasario sezonui, o kaip tai padaryti be nuostabios gėlėtos suknelės su prailgintoms varpelio formos rankovėmis.



Net nesitikėjau, juk suknelės kaina vos 15$ ji labai kokybiška ir atrodo efektingai.Toks variantas puikiai tiks pavasariui, na o derinti ją galima ir su raudonos ir su juodos spalvos odiniais švarkais, negalima užmiršti ir apie liemenes (mano tamsiai bordo spalvos iš New Yorker) čia tiktų idealiai. Suknelė kiek trumpoka, bet nepamirškite, mano ūgis 1,70, plius visada galima po apačia užsidėti juodus odinius šortus arba trumpą sijoną. Vienu žodžiu, suknelė man labai labai patiko, mano dydis buvo L, nes dažniausiai tokio tipo inetrentinėse parduotuvėse drabužiai būna pamažinti.






Suknelė - RoseGal
Avalynė - Dechmann
Rankinė - New Yorker
Chokeris - Asos
Skrybėlė - ZAFUL











SHARE:

1 komentaras

Blogger Template Created by pipdig