2017 m. vasario 5 d., sekmadienis

Make Up Store kreminis higlieghteris Gleam Dream (Rose)


Negaliu pasakyti, kad man labai patinka kreminės tekstūros higlighetriai. Na kreminės dar dar, juk juos galima maišyti su makiažo pagrindais ir išgauti norimą 'glow' efektą, tačiau kreminiai - geliniai? Pasirodo, tai kone tobuliausia Make Up Store kosmetikos priemonė. Po pirmo išbandymo, meilė ir pastovus naudojimas. Tai kosmetikos priemonė kuri idealiai tinka fotosesijoms.








Rezultatas:



Mano nuomone:

Make up Store kosmetika skirta profesionalams, būtent todėl darant fotosesijas tokio tipo kosmetikos priemonės yra būtinumas. Juodas, klsikinis įpakavimas su veidrodžiu (priemonė galima išimti iš dėžutės, jeigu taip naudoti patogiau), tačiau ne kempinės ir šepetėlio nėra. Nors aš nekenčiu nieko tepti pirštais, Gleam Dream tepti rankomis patogiausia ir lengviausia. Mano spalva Rose, tai labai lengvas, geltono pagrindo šampano spalvos kreminis higlighetris. Negaliu pasakyti, kad super pigmentuotas, realiame gyvenime jį be galo sunku pagauti ant veido, tačiau darant fotosesijas, peržiūrėjus nuotraukas, aš supratau, geriau ir būti negali. Aš naudoju jį taip: matinškumo suteikianti kreminė pudra (idealiausias efektui reikia kad visas veidas būtų matinis), veido kontūravimas (aš naudoju šiltos spalvos bronzantą, bet labai minimaliai), higlighetrris (Gleam Dream (Rose)), T zonos pudravimas ir makiažo fiksavimas. Tik naudojant visas priemones kartu įmanomas tobulas efektas (kalba eina apie fotosesijas), kiekvienos dienos naudojimui užtenka kreminės pudros ir higlieghterio.. Priemonė neriebina veido, nekemša porų ir nuostabiai atrodo. Labai rekomenduoju ieškoti Gleam Dream (Rose) Make up Store parduotuvėse, kiek žinau, pagaliau atsidarė šio kosmetikos brando parduotuvė ir Kaune.










SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig