2017 m. vasario 6 d., pirmadienis

Savaitės anonsas




Labas rytas, mano brangieji, aš pat ryto aš išlėkiau iš namų, susitariau dažyti plaukus. Ne, jokių drastiškų sprendimų, plaukai tik atsigavo ir pagaliau atrodo normaliai, reikia tik pakelti šviesias sruogas ir kiek pašviesinti šaknis. Pagaliau aš atgavau įkvėpimą kažką daryti, aš jau nusipirkau drabužių kabyklą, bandysiu surasti jai vietą ir nufotografuoti naujus drabužius, savaitės pasirinkimą ir dar kitas smulkmenas. Taip pat šį savaitgalį gerai padirbėjome su vyru, padarėme labai daug drabužių derinių nuotraukų, todėl mados šią savaitę bus ypatingai daug, pridėkite renginius ir gaunasi nuostabi savaitė.





Šią savaitę aptarsime Clinique Pep-Start naujienas, paakių kremą aš jau esu bandžiusi prieš metus, na o dieninis drėkinamasis veido kremas riebiai odai padarė labai didelį įspūdį.

Artėjant Valentino dienai aptarsime du naujus Oriflame aromatus


Šnekėsime apie paakių kremus, jų naudojimą ir pasirinkimą


Ketvirtadienio rubrika Beauty Talk


Jūsų dėmesiui MAC Mineralize kreminė pudra (su kuria susidraugauti buvo oi kaip nelengva)


Išbandžiau iš įvertinau L'oreal Vitamin Color A-OR plaukų šampūną ir balzamą


Naujienos:

Pas mane atkeliavo naujos Tangle Teezer šukos, kurios iš pirmo žvilgsnio atrodo labai gundančiai. Jau spėjau išbandyti apvalias, negaliu pasakyti kad patiko, gal priprasti prie naujienos irgi reikia laiko?


Ačiū už dovaną BK Stone Jewellery.... ką gavau? atsakymas jau greitai...


Na ir visai netikėtai gavau Dove siuntą.... 



Tokia planuojama mano savaitė, o apie madą pašnekėsime jau po grožio procedūrų....

Geros ir darbingos savaitės,





SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig