2017 m. vasario 10 d., penktadienis

Chic High-Waisted Faux Leather Splicing Zippered Women's Skirt


Labas rytas, mano brangieji, aš jau planuoju šio savaitgalio fotosesijas, tikiuosi gausis kur kas geriau, nei dabar, nes vyrui dar reikia praktikos. Na o man kantrybės... kantrybės ir dar kartą kantrybės. Vienu žodžiu, manau viskas gausis gerai, na o jeigu ne, tai bus dar viena diena lauke, plius gera praktika. Šį kartą labai trumpai apie sijoną, kuris buvo užsakytas prieš Helloween'ą, kažkur pasimėtė ir atkeliavo tik dabar. Juodų sijonų niekada nebūna per daug, ypač tų, kurie tinka bet kur ir bet kada. Mano sijono dysis M, tačiau reikėjo imti L, o gal mano 'penktas taškas' po Naujųjų metų kiek padidėjo. Vienu žodžiu, iki pavasario tikrai tilpsiu, na o sijonas gražus, tačiau negaliu pasakyti, kad labai jau kokybiškas, vertinant kainą. 



Kas patiko: minkšta sijono medžiaga (liežuvis nepasiverčia tai pavadinti oda), sijono modelis. Kad nepatiko - nelabai kokybiškai pasiūtas, vertinant kainą, per brangiai. Būtent todėl, prieš perkant iš internetinių parduotuvių labai rekomenduoju žiūrėti nuotraukas ir skaityti atsiliepimus. Na o svarbiausiai, atidžiai rinktis drabužių dydžius.





Skrybėlė - ZAFUL
Sijonas - RoseGal
Megztinis - Beshka
Liemenė - Second Hand
Laikrodis - http://mockberg.com
Avalynė - Deichmann











SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig