2017 m. vasario 25 d., šeštadienis

Douglas VALENTINES DAY LOOK 2017 LIP BALM


Geros šeštadienio dienos, mano brangieji, aš manau, kad lūpų balzamų su švelniu atspalviu niekada nebūna per daug. Būtent todėl, net praėjus Valentino dienai, nusprendžiau pasidalinti savo nuomone bloge apie šį gražuolį is Douglas Valentino dienos kolekcijos. 









Mano nuomonė:

Aš gavau Douglas Valentino dienos kolekciją prieš pat šventę, laiko nei nuotraukoms, nei testavimui visiškai nebuvo, todėl rankos kažką pažiūrėti ir išbandyti daėjo tik dabar. Labiausiai nustebino rožinis mielas įpakavimas su širdutėmis, antra - balzamas atsisuka. Vienu žodžiu, praėjo tie laikai, kai įmeti lūpų balzamą į rankinę, jis pats atsidaro ir gaunasi košė. Dabar gamintojas jau pagalvojo apie mus, balzamą taip paprastai atidaryti neišeis. Aišku, tokių balzamų kaina kiek didesnė, tačiau manau tikrai verta. Minusas - nekenčių lipdukų ir etikečių, nuo jų blizgius paviršius nuvalyti labai sunku. Puikiai suvokiu, parduotuvėje reikia priklijuoti brūkšninį kodą, tačiau kaip ji nulipdyti be nuostolių įpakavimui? Na ir pagrindinis pliusas - širdutės forma, atrodo gražiai. Kvapo beveik nėra, konsistencija nėra lipti, skonis kiek kartokas. Balzamas turi labai švelnu rožinį nude atspalvį, padengia lūpas permatomu spalvos sluokniu. Lūpų labai stipriai nedrėkina, tačiau man bendras vaizdas labai patiko. Dar vienas minusas - kaina, 12,99 sakyčiau kiek per daug. Jūsų balzamo, jeigu sudomino, ieškome www.douglas.lt



SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig