2017 m. vasario 7 d., antradienis

Gamiss Lapel Collar Woolen Wrap Coat


Kaip aš jau sakiau, vis savaitgalį skyrėme drabužių derinių fotografavimui, juolab, drabužių atkeliavo be galo daug. Šiandien noriu papasakoti apie tobulą šviesiai nude spalvos paltą, kuris atrodo nepakartojamai ir idealiai tinka pavasario sezonui.

Pamenate, pasakojau bloge apie permatomą delninę su užrašu YES, kuri turėtų idealiai tikti prie naujo palto. Pagaliau paštininkas atnešė ir paltą, todėl mano džiaugsmui nebuvo ribų. Aš jau žinau, iš tokio tipo internetinių parduotuvių drąsiai galima pirkti rankines (čia viskas labai paprasta, neįmanoma prašauti su dydžiu, blogiausiai spalva bus kiek kitokia, na o kokybė gera. Tik nepirkite labai jau pigių, tada kokybės niekas negarantuoja). Su paltais yra kita istorija - mano spintoje kaba tobulas raudonai-mėlynas oversize paltas, kurį užsakiau irgi iš www.gamiss.com, dar turiu vieną rožinį ir pavasarinį variantą pilkai-bordinį. Ko reikėjo? Nude spalvos, tačiau norėjosi, kad spalva būtų ne šilta ir ne šaltai pilna, o neutralus beige atspalvis. Ar likau patenkinta? o taip, be galo ir krašto. paltas yra kokybiškas, mano dydis M, rankovės kiek per trumpos, tačiau taip ir turi būti. Paltas turi dvi sagas ir diržą. Tam, kad paįvairint palto modelį, aš užsakiau linksmas sagas. Tokio tipo sagos labai puikiai tinka prie džinsinių drabužių, striukų ir paltų.







Paltas - Gamiss
Sagos - Gamiss (jau išpirktos, tačiau internetinėje parduotuvėje yra be galo daug kitokių sagų)
Avalynė - Deichmann
Laikrodis - Mockberg











SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig