2017 m. vasario 18 d., šeštadienis

Riga Fashion Week: NARCISS


Kaip pastoviai sakau, apie pavasario kolekcijas ir tendencijas geriausiai šnekėti pavasarį. Blogą skaito paprasti žmonės, todėl logiška, kad prieš ateinant sezonui norisi sužinoti visas naujienas. Taip, taip, puikiai žinau, kad Londone šurmuliuoja jau mados savaitė, jau rodoma tai, ką mes nešiosime žiemą. Tiesą, Narciss irgi jau pristatė žiemos kolekciją, wow, kokios spalvos, tas auksinis ir rožiniai paltukai tikrai iš 'must have' sąrašo. O mes su jumis šiandien vėl keliaujame į Rygą, pašnekėsime apie mano mėgstamiausių NARCISS kolekciją skirtą pavasario sezonui.



Noriu pasakyti, kad visa kolekciją jau galima įsigyti http://www.narcissfashion.com internetinėje parduotuvėje, todėl rašome norų sąrašus, mano brangieji.















Kodėl man patinka NARCISS? Nes tai labai geros kokybės ir prabangios medžiagos, modernios tendencijos, kurias drąsiai galima nešioti (tai nėra mada dėl mados, tai yra mada, dėl žmonių, kurie nori daugiau). Man labiausiai patiko kolekcijos modeliai ir spalvų suderinamumas, atrodo spalvos ir ryškios, tačiau tokios gražios, kad norisi nusipirkti tą oranžinę suknelę net negalvojus. Na o po šios nuostabios kolekcijos peržiūros pas mane jau pavasaris... O kaip Jums?

Nuotraukos:  Mark Litvyakov














SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig