2017 m. vasario 20 d., pirmadienis

Savaitės anonsas ir naujienos




Labas rytas, mano brangieji, ir vėl pirmadienis, vis dar žiema ir sniegas už lango. Hmmm... nežinau, ar tik mane vieną taip veikia oras, tačiau tikrai jaučiamas noras niekas neveikti. Absoliučiai nieko, net iš namų į renginius eiti nesinori, nes šalta. Vienu žodžiu, pas mane dar tęsiasi 'miego režimas', tačiau aš labai džiaugiuosi tuo, kaip mano blogas pradėjo atrodyti dabar. Aš net nesitikėjau, kad rubrika "Gaminkime kartu" bus tokia populiari. Pagaliau aš vėl darau tai, kas man patinka, taip, kaip man patinka labiausiai. Šią savaitę bus labai daug renginių, todėl bijau nieko nespėti, todėl planuoju mažiausiai.




Taip jau gavosi, kad kelių kosmetikos priemonių nuotraukos nesigavo taip, kaip aš norėjau, todėl tą darbą palikau šiandienai, planuoju pabaigti įrašus apie maskuoklius, Tangle Teezer šukas ir Lancome kreminę pudrą.

Pagaliau gražios nuotraukos... ;-)


Šnekėsime apie Kiehl's naujiną - veido kaukę su medetkomis ir alijošių ekstraktu

Aptarsime dar vieną veido kaukių porciją iš Origins


Pašnekėsime apie Baby Lips lūpų balzamus, kitaip tariant, priminsiu visus pliusu ir minusus, na o sraviausiai parodysiu savo kolekciją



Ketvirtadienio rubrika Beauty Talk



Šeštadienį kartu gaminsime azijietiškų makaronų sriubą su krevetėmis


Na ir labai trumpai aptarsime NYX mono šešėlius, kurios radau savo Advento kalendoriuje




Naujienos:

Kaip aš jau pasakojau, Valentino dienos šventė sutampa su vyro gimtadieniu, todėl gražių dovanų reikėjo laukti tik iš kompanijų, juk visas dėmesys buvo vyrui. Ačiū labai YSL už tobulą dovaną su mano vardu.



Kiehl's naujienos


Atkeliavo dovaną iš www.loveby.eu internetinės parduotuvės, o su kodu "Valentine" kiekvienam bus suteikia 10% nuolaida


Nusprendžiau susipažinti su mono UD akių šešėliais, pradėjau nuo violetinio, na o kaip kitaip?


Plaukų priežiūros naujienos iš www.inhair.lt

Nauja REF plaukų priežiūros linija

ir rožiniai flamingai iš Waterclouds


nepatikėsite, atsikeliau šiandien iš pat ryto, tačiau kol pabaigiau fotografuoti, pusės dienos kaip ir nėra.

Susimatome vakare, na o dabar keliauju į renginius ir susitikimus...











SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig