2017 m. vasario 20 d., pirmadienis

NYX šešėliai


Šiandienos pristatymai ir susitikimai užsitęsė, todėl prie blogo rašymo grįžau tik dabar. Ir tai, ačiū Dievui, vyras komandiruotei, nes kitaip visos apžvalgos liktų rytojui. O aš net normaliai miegoti negaliu, kai tiek darbų liko nepadarytų. Šnekame pagal planą apie NYX mono šešėlius, kurie buvo mano Advento kalendoriuje.













Mano nuomonė:

Aš nelabai mėgstu vienos spalvos šešėlius, juos naudoti gana sunku, nes tobulam vaizdui reikia kelių spalvų, todėl dažniausiai mano pasirinkimas šešėlių paletės. Šitie NYX šešėliai irgi labai ilgai gulėjo stalčiuje. Taip, spalvos labai gražios, nuo juodos su blizgučiais iki auksinio su žalsvu atspalviu, tačiau išbandyti ir judėti į priekį mane pastūmėjo viena užsienio blogerė. Būtent jos bloge pamačiau tobulą makiažą naudojant ryškiai oranžinės spalvos Rome šešėlius. Kodėl gi man neišbandžius, pagalvojau aš. Dabar tamsiai bordo ir oranžinių šešėlių mada, kiek bandžiau NYX nusipirkti keturių spalvų šešėlių paletę, kur visos šios spalvos yra, niekaip nepavyko, nes paletė išparduodama tokiu greičiu, kad net aš nespėju. Vienu žodžiu, grįžtant prie pasakojimo apie NYX Advento kalendoriaus šešėlius noriu pasakyti, kad man be galo patiko miesto pavadinimų idėja, kiekviena šešėlių spalva priderinta prie matinio lūpų blizgesio. Šešėlių kokybė labai gera, ant mano rankos be šešėlių bazės, ant akių su NYX šešėlių pagrindu. Šešėliai išsilaiko visą dieną, na o naudojant kartu galima padaryti bet kokius makiažo variantus. Aš nežinau, ar galima nusipirkti šešėlius po vieną, manau tai buvo limituoto leidimo kolekcija, tačiau tik dėl šešėlių galima nusipirkti kalendorių, mačiau PC Panorama NYX parduotuvėje jie dar yra, dabar jiems taikoma nuolaida, todėl paskubėkite.

PR sample














SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig