2017 m. vasario 20 d., pirmadienis

ECCO COOL 2.0


Na ir labai trumpai apie tai, kur šiandien buvome su Darja. Jau metus tęsiasi mano bendradarbiavimas su ECCO avalyne, jie mane stebina savo nauju dizainu ir pažiūriu į klientą vis labiau ir labiau. Jeigu anksčiau (sorry, bet tai tiesa) žiūrėdavau į ECCO modelius labai skeptiškai. Man atrodė, kad tokio tipo batai skirti tik pensininkams arba tiems, kas turi kojų problemų, tai dabar aš supratau, ECCO batų dizainas ir patogumas nerealūs. 

Šį kartą jūsų dėmesiui ECCO COOL 2.0 sportbačiai aktyviems miesto žmonėms. Jie yra be galo patogūs, nepraleidžia vandens, bet kokiu oru galima jaustis užtikrintai. Na o spalvos, mmm... kokios spalvos. Tiesą, apie patogumą aš papasakosiu jau netrukus, nes mano rožiniai gražuoliai jau guli drabužinėje ir laukia fotosesijos ir ilgų pasivaikščiojimų. Na o kol kas žiūrime nuotraukas...





Na ir smagiausias dalykas per pristatymus - maistas. Na o kaip kitaip, žurnalistas visada alkanas (juokauju). Tačiau šį kartą buvo labai malonu susipažinti su maisto blogere "Ant medinės lentelės" blogo autore Kristina Pišniukaite. Ji paruošė mums išskirtinį užkandžių meniu. Pasak jos, pagrindinė maisto madinga tendencija - daržovės. Na taip, greitai pavasaris, visos jau susirūpinome. Juokas, juokais, tačiau sveikas maistas jau kelintą kartą per pristatymą per paskutinę savaitę. Šį kartą maistas buvo priderintas prie ECCO COOL 2.0 sportbačių atspalvių ir dizaino. Burokėlių humusas su daržovėmis atspindėjo rožinę versija, Ožkos sūrio suktinukai su figomis - baltą, na o Chia pudingas.
Tiesą, visus receptus galima rasti Kristinos bloge, na o aš jau ieškau pudingo recepto, nes jis padarė labai didelį įspūdį.








Ačiū labai už maloniai praleistą laiką ir nuostabų maistą,









SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig