2017 m. vasario 11 d., šeštadienis

Valentino dienos belaukiant... #YoShopProducts


Valentino dienos belaukiant matuojamės naujus raudonos spalvos aukštakulnius ;-) Na o jeigu rimčiau, aš jau supratau, kad iš www.yoshop.com siuntų reiklia laukti gana ilgai, bet verta. Gautų drabužių kokybė tobula, geriau, nei kituose internetinėse puslapiuose todėl jeigu reikės laukti du mėnesius, lauksiu, nes ir kainos čia tikrai džiugina. Vienu žodžiu, dar prieš naujus užsakiau raudoną odinę striukę, rankinę ir aukstakulnius. Kaip supratote, gavau tik dabar, bet esmė ne tame, esmė - nereali raudona spalva ir ateinantis pavasario sezonas.



Avalynė - mano silpnybė, aš turiu be galo ir krašto daug aukštakulnių, bet visi modeliai išskirtiniai. Kai tik pamačiau šituos gražuolius www.yoshop.com, nusprendžiau, kad būtinai reikia (kam raudoni per drąsu, yra toks pats modeliukas ir juodos spalvos). Suprantu vieną labai paprastą dalyką - nors modelis labai primina ZARA, kiniškos variacijos kiek patogesnės ir minkštesnės. esu pirkusi iš ZARA ne vieną kartą, mano visi pirkiniai stovi kaip nauji, nes su jais gali vos ne vos nueiti iki fotosesijos, jie taip spaudžia kojas, kad tiesiog galima mirti. Kiniškos variacijos (jukas -juokais) minkštesni, nespaudžia ir atrodo nuostabiai, užmiršau dar paminėti kainos skirtumą. Dabar šnekant apie dydžius - jeigu avalynės padas lygus, tai dydis atitinka, jeigu ant kulno, aš su savo 38, perku 39. Vasarą kojos tinsta, todėl man su jais ne galo patogu.
Ką noriu pasakyti, perku avalynę jau ne pirmą, kartą, kaip ir su rankinėms esu visiškai patenkinta savo užsakymais.





dar kartą - pirkau http://www.yoshop.com/





SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig