2017 m. kovo 28 d., antradienis

NYX Perfect Filter


Labas rytas, mano brangieji, išbandžius matinių šešėlių paletę iš NYX naujienų, kurias gavau visai neseniai, likau labai patenkinta kokybe ir šešėlių spalvomis (labai ilgai ieškojau tamsiai bordo ir oranžinių atspalvių), tačiau mano stalčiuje gulėjo dar viena įdomybė - NYX Perfect Filter, spalvos labai panašios, tačiau jos nėra matinės. Visi paletės atspalviai šiltis, o dauguma labai blizgūs. Ar man patiko, OMG, kokio tobulumo ši paletė.












Mano nuomonė:

Aš negaliu pasakyti, kad raudono, bordo, plytų ir oranžiniai atspalviai patiks ir tiks kiekviena iš mūsų, tačiau tai yra madinga tendencija, kuri jau seniai užvaldė kosmetikos rinką. Labai seniai ieškojau paletės būtent tokių atspalvių, nes tendencija yra, o šešėlių pasirinkimas labai menkas: NYX (keturių šešėlių paletė, kuri pastoviai išpirkta), Inglot ir viskas.... Na dar galima nusipirkti Urban Decay šešėlius iš naujos matinės kolekcijos o vieną ir MAC. Logiška, tokiems drąsiems sprendimams aš išlaidauti nenoriu. O gal nepatiks ir netiks? O gal po kelių savaičių suprasiu, o ne, man tokios spalvos netinka, būtent todėl NYX. NYX Perfect Filter (o yra ir dar kitų šešėlių palečių atspalvių, nebūtinai oranžinių ir bordo) paletės kokybė mane tikrai nustebino, spalvos labai ryškios ir be galo pigmentuotos. Spalvų tekstūra su blizgučiais arba satininiai šešėliai, dar vienas pliusas - šešėliai gerai sklaidosi ir puikiai atrodo visą dieną. Labiausiai patiko matinis oranžinis (bet jis turi labai smulkius auksinės spalvos blizgučius) ir  oranžinių plytų spalvos blizgučiais. Aišku, man vėl trūksta matinio juodo atspalvio, bet aš jau susitaikiau su mintimi, kad jis būna ne visuose paletėse, todėl mono juoda spalva pastoviai guli kosmetinėje.
Ar rekomenduoju? Tikrai taip, naujienos NYX parduotuvėse jau greitai.












SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig