2017 m. kovo 20 d., pirmadienis

Savaitės anonsas ir naujienos


Sveiki, mano brangieji, praeita savaitė buvo labai jau pavasariška, todėl dariau  viską, tik nerašiau apie tai, apie ką jau buvo suplanuota. Šios savaitės gale vėl važiuoju į Rygą, naujos plaukų priežiūros linijos pristatymą, na o mano bloge (pagerėjus orams) rasite labai daug madingų derinių.


Skubu papasakoti apie NYX Lid Lingerie matinius akių šešėlius, kurie kol kas dar yra parduotuvėje..


Šnekėsime apie mados Infekcojos kolekcijas


Išbandysim ir įvertinsim naują matinių spalvų lūpų dažų paletę. Tiesą sakant, tikėjausi vien raudonų atspalvių, o čia spalvos ryškios, nuo oranžinio iki tamsiai bordo


Ar mūsų veido odai reikia vitaminų? UD teigia kad "Taip", išsibandysim?


Ketvirtadienio rubrika Beauty Talk


Gaminsime kartu Salotas su Itališku kumpiu, juk pavasaris, todėl reikia daugiau dėmesio skirti sveikai mitybai



Pasakosiu apie Oriflame Volare Gold kvepalus


Naujienos:


Gavau nerealius pūkų surinkėjus, naudoti patogu, atrodo tikrai stilingai...



Mano pirkiniai iš MAC

MAC testavimui....


Dievinu Lancome Visionnaire veido priežiūros priemones, ėjau pasiimti dovanos, šventai tikėjausi kad tai YSL kvepalai su mano vardu, o gavau dar geriau. Tobula, tobula, daugiau nieko nenoriu net sakyti, veido oda po kelių pabandymų pagerėjo akimirksniu, ligi, graži ir poros tapo mažiau matomos. Jau greitai pasidalinsiu savo pirmu įspūdžiu bloge


Maybelline naujienos, tiek daug naujų blakstienų tušų mano kosmetinėje jau seniai nebuvo


NYX, NYX, NYX..... jau išbandyti Lingerie blizgesiai, akių šešėliai ir DUOChrome skaistalai


Tokia planuojama mano darbo savaitė,

Ačiū, kad skaitote,









SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig