2017 m. kovo 20 d., pirmadienis

NYX LID Lingerie akių šešėliai


Kaip jau tikriausiai pastebėjote iš savaitės anonso, gavau dvi beveik identiškų atspalvių šešėlių paletes testavimui. Labai ilgai galvojau, kurią reikia išbandyti, o kurią palikti GiveAway konkursui, nes tiek daug palečių man tikrai nereikia. Nugalėjo NYX LID Lingerie matiniai atspalviai, juolab, kad labai seniai ieškojau geros kokybės bordo ir oranžinių matinių atspalvių.










Mano nuomonė:

Aš jau tikrai pasimečiau tarp labai didelio ir plataus NYX kosmetikos priemonių asortimento, parduotuvėje net nežinau į kurią pusę eiti, todėl kitų blogerių atsiliepimai viena iš galimybių susisteminti norų sąrašą. Aš jau pasakojau, kad pati pirkau kelias naujienas, maskuoklį ir kompaktinė pudra, galiu patvirtinti, tikrai esu be galo patenkinta savo pirkiniais ir padarytais sprendimais. NYX LID Lingerie akių šešėliai yra irgi visiška naujiena rinkoje, aš juos mačiau per pristatymą, spalvos pasirodė pigmentuotos ir labai gražios. Kaip ir daugelio NYX priemonių, įpakavimas labai paprastas, plastikinis, be veidrodžio ir šepetėlių. Aš manau, kad tai tik pliusas, na nereikia man šepetėlių, aš vistiek naudosiu savo turimus. Šnekant apie paletę, man labai papirko visi matinė tekstūra, plius gražios ir tikrai madingos šį sezoną spalvos. Būtent todėl, proginiam makiažui aš pasirinkau būtent ją. Reikia tikriausiai papasakoti, kad kaip pagrindą naudojau NYX baltos spalvos Jombo pieštuką, taip makiažas atrodo ryškiau. Baltas atspalvis iš The Balm paletės, geriau nieko nesu atradus, na o spalvoti akcentai - oranžinis, rudas ir bordo atspalvis būtent iš NYX LID Lingerie paletės. Antakių zonoje naudojau švelniai rožinę spalva, bet ji man pasirodė mažai pigmentuota, visiškai bazinė ir būkime realistais, puikiai tinkanti šešėlių išskaidymui. Kitos spalvos: oranžinė, bordo ir violetinė - mano mėgstamiausios. Jų tekstūra kiek pudrinė, byra, bet pigmentacija gera ir spalvas perduoda puikiai. Vertinant kainą, manau tai geriausias pasirinkimas norint turėti tokius matinius atspalvius vienoje vietoje. Vinintelis minusas - man trūksta juodo atspalvio, bet įtariu, kad tai tik man, nes mėgstu kiek tamsesnius ir ryškesnius akcentus.

naujienos ieškome NYX parduotuvėje Vilniuje, PC Panorama

PR sample










SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig