2017 m. kovo 20 d., pirmadienis

#YoShopProducts Chic Turn-Down Collar Long Sleeve Faux Leather Women's Jacke


Nors kiekvieną dieną vis labiau ir labiau jaučiasi pavasaris, vis tiek dar gana šalta, todėl be striukės iš namų neišeisi. Mano spintoje be tradiciniai juodų (su auksinės ir sidabrinės spalvos detalėmis) yra ir spalvotų: geltona, šviesiai mėlyna ir bordo. Nežinau kodėl, bet man vis dar tęsiasi bordo spalvos liga, aš vis perku parduotuvėje tai, kas tiktų prie jau turimų bordo spalvos drabužių.



Juodos spalvos džinsai manau tikra būtinybė, jie tinka visur ir visada, prie bet kokiu batų ir aukstakulnių. Šį kartą aš nusprendžiau atiduoti duoklę patogumui ir ėjau į miestą su Adidas SuperStar kedais. Nepatikėsite, anksčiau neturėjau nei vienų kedų, vis galvojau, kad sportbačiai skirti tik sporto salei. OMG, kaip patogu, kaip lengva, ir koks nerealus jausmas, kad kojos vakare neskauda. Na o raudoni naguoti marškiniai buvo pirkti per išprdavimą, seniai tokių norėjau, bet labai brangiai mokėti buvau nepasiruošusi. Išprdavimas geras sprendimas tada, kai žinai ko nori ir ko tiksliai reikia.

Bet grįžtame prie bordo spalvos striukės, kuri atkeliavo iš www.yoshop.com, tikrai nesitikėjau tokios kokybės. Noriu pridurti, kad striukė yra kiek pamažinta ir rankovės trumpos, todėl rekomnduoju žiūrėti dydžių lentelę, mano pasirinkimas L (kaip baisiai tai neskambėtų). dar kartą pakartosiu, mokesčių mokėti neteko, siuntos atkeliauja iš Čekijos per 2-4 savaites. Prieš perkant reikia žiūrėti laiką iki užsakymo išsiuntimo (nuo 3 darbo dienų ir 2 savaičių).







Nuotraukos: Inga (http://innascorner.blogspot.lt)
Striukė - Yoshop
Džinsai - ZARA
Avalynė Adidas
Marškiniai - Stradivarius
Kuprinė - ZARA
Laikrodis - KOMONO











SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig