2017 m. balandžio 13 d., ketvirtadienis

Beauty Talk


Aš tikrai niekur nedingau ir puikiai prisiminu, kad šiandien ketvirtadienis ir laikas Beauty talk rubrikai. Tačiau šiandien dar ir švarusis ketvirtadienis, todėl aš jau atšvenčiau sutvarkius namus, perrinkus drabužinę, plius sutvarkiau balkoną ir langus. Pagaliau, kol vyras negrįžo namo, vakarienė ruošiasi, o skalbiniai skalbiasi galima pailsėti... teisingai, pabaigti Beauty talk rubriką. Geriame vakarinę kavą kartu ir skaitome geriausius Lietuvos mados ir grožio blogerius.




Geriausias ir man labiausiai patikęs įrašas šią savaitę Sandros, na tikriausiai jau supratote iš pirmo paveiksliuko pasirinkimo, patinka man geltona spalva, o dar tokia ryški, kuri primina apie artėjantį vasaros sezoną labai prie širdies. Nors mano drabužinėje tik geli geltonos spalvos drabužiai, manau arčiau vasaros jų tikrai tik daugės, nes geltonos spalvos trendo praleisti negalima.


Užsakymai internetu tapo mūsų blogerių rato 'must have'. Labai patinka Simonos rankinė, vis svarstau, ar užsakyti tokią juodą, bet jau tų rankinių mano spintoje be galo ir krašto. O naujų vis norisi.


Darja šią savaitę pasirinko TallyWeijl drabužius, man labai patinka spalvų suderinamumas, o ypatingai gerai čia žiūrisi rožinis sijonas.


Bordo spalvos liga manęs vis dar nepaleidžia, dievinu šį atspalvį. Jau googlinu Ingos tobulą aksominę biker tipo striukę. OMG, tobulai, tiesiog tobula. Neturiu žodžių.


Ilgai galvojau, kiį Živilės įrašą įkelti į VžBeauty Talk rubriką, apie šampūnus riebiems plaukams (kas be galo aktuali tema) arba drabužių derinuką. Na kokie šampūnai, kai Živilė taip nuostabiai atrodo. Tik tai derinukas jūsų dėmesiui, apie šampūnus patys surasite, kam aktualu.


Martinos bloge jūsų laukia dar vienas drabužių derinukas, Sangria spalvos interpretacija ir pasakojimas apie dalykinį stilių.


Šitas Sandros drabužių derinukas mano mėgstamiausias, tačiau galiu drąsiai sakyti kiekvieną kartą Sandrai "Tu atrodai nuostabiai"


Kaip aš sakau, mažiau kalbų, daugiau gražių nuotraukų. Gabrielės pasirinkimas - rožinis paltas. Kodėl gi ne, jeigu aksesuarai priderinti puikiai.


Fashion for Breakfast buvo unikali galimybė susipažinti su mados blogėrėmis artimiau. Nors tikrai prieš tai matėmės renginiuose, vistiek tai padėjo bendrauti laisviau. Pristatau Arūne, labai kviečiu įvertinti jos nuostabius drabužių derinukus ir stilių.


Manau Dolce and Gabbana džinsinį švarkelį atpažinčiau minioje žmonių, labai patiko raudonos detalės ir bendras Enrikos įvaizdis. Pavydžiu, kad pas juos jau pavasaris ir geras oras, o už mano lango vėl lietus.



Koks nerealus įpakavimas, kaip gražiai atrodo buteliukas. Garbės žodis, niekada nepagalvočiau, kad tai Lietuviškas gamintojas ir natūralios sudėties veido priežiūros priemonė. Ačiū Modestai už apžvalgą.


Puikiai žinau, kad Kotrynai nuoširdžiai patinka Artistry kosmetika, čia meilė iš pirmo žvilgsnio (tiksliau nuo pirmo panaudojimo), kaip mano meilė MAC.


Karolina savo blogo skaitytojams pasakoja apie savo veido priežiūrą, Tikrai daug nematytų veido priežiūros priemonių, įrašas nors ir nenaujas, tačiau be galo įdomus.


Catrice kreminės pudros dažniausiai mane stebina, bet šį kartą manęs nustebinti nepavyko, netiko atspalvis (per šviesus, veidas kaip vampyro), pudra paryškina poras ir labai matosi ant veido. Ką apie pudrą mano Patricija, skaitome jos bloge, nors nuomonė tikrai labai panaši.


Ooo, dar vienos naujos, įdomios ir nematytos formos šūkos. Ar verta pirkti, skaitome Gėlėtos kosmetinės bloge.


Na ir pagaliau, labai laukta www.topbeuaty.lt grožio dėžutės apžvalga Salomėjos bloge. Labai džiaugiuosi, kad neužsakiau, nes priemonės kartojasi vėl ir vėl, norisi ko nors visiškai naujo ir nematyto, nors tai padaryti be galo sunku.


Pabaigai Gosh naujienos, kiek supratau, tai kontūravimo pieštukai, tokius mačiau ir Smashbox, dabar tokie yra ir Gosh (pigesnis ir prieinamas variantas). Daugiau nuotraukų Viktorijos bloge.


Tokia buvo mūsų madinga grožio savaitė,

Ačiū, kad skaitote, o aš toliau einu švęsti švaros dieną, tikriausiai dar turėsiu laiko sutvarkyti ir surūšiuoti avalynę pavasariui.











SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig