2017 m. balandžio 13 d., ketvirtadienis

MAC VELVETEASE LIP PENCIL (spalva Just Add Romance)


Labas rytas, mano brangieji, ar žinote, kad vakar su trenksmu buvo atidarytas dar vienas MAC stendas Vilniuje, Douglas parduotuvėje, Gedimino prospekte? Jeigu dar nematei, kviečiu apžiūrėti ir įvertinti. Aš vakar likau tokia patenkinta padarytu makiažu ir žiniomis, kurias gavau, kad nemoku net papasakoti. Ne, papasakoti, papasakosiu, rezultatą galite jau pamatyti mano isnatgram Story paskyroje,  o šiandien šnekame apie MAC VELVETEASE LIP PENCIL ryškiai raudonos spalvos.



Velvetease Lip Pencil
Velvetease lūpų pieštukas
Lūpų pieštukas „Velvetease“ suteikia tokią ryškią spalvą, kaip lūpų dažai, o naudojamas lengvai, kaip mechaninis pieštukas. Šio pieštuko nereikia drožti. Rinkitės drąsias spalvas – tamsių slyvų, klasikinę raudoną ir šilto šokolado, arba subtiliai parausvinkite ar padažykite neutralia spalva. Riebus ir matinis, suteikia tolygią ir tvarkingą išvaizdą.
Kaina: 22,95 EUR
Kur pirkti: www.douglas.lt






Mano nuomonė:

Aš esu ištikima raudonos spalvos lūpų dažų mylėtoja ir gerbėja, dievinu ryškius atspalvius. Na o apie MAC lūpų dažų kokybę tikriausiai šnekėti nereikia, kiekvienas atras tai, ko nori, kokios nori tekstūros, kokios nori spalvos: nuo pilkos, geltonos, žalios iki klasikinės raudonos. Aš turiu labai daug MAC lūpų dažų savo kosmetinėje, tačiau neturiu nei vieno tokio tipo pieštuko. Kodėl? Nežinojau, nemačiau, nepastebėjau. Tai lūpų dažai pieštuko formos, man patinka tokie sprendimai, nes nereikia lūpų pieštuko, naudojant tokią priemonę kontūras gaunasi lygesnis ir atrodo tvarkingiau, nei su paprastu lūpų dažu. Tai be galo svarbu naudojant ryškius atspalvius: raudonus, bordo, juodus ir t.t. Dar vienas labai didelis pliusas - pieštukas išsisuka, wow, nereikės galvoti kaip drožti ir pirkti papildomą drožtuką. MAC VELVETEASE LIP PENCIL matinis, spalva labai ryški, formulė mažiau sausina lūpas negu Retro Matte kolekcija, tačiau ir išsilaiko ant lūpų kiek trumpiau, apie 4-5 valandas (Retro matte išsilaiko visą dieną).
Ką aš noriu pasakyti apibendrinant, tik tiek, kad MAC kiekvienas suras tai, ko ieško, nes sprendimų N ir dar daugiau. Na o jeigu dar neturite savo kosmetinėje tobulo raudono atspalvio, labai rekomenduoju užsukti į MAC ir susipažinti su naujienomis.

PR sample







SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig