2017 m. balandžio 26 d., trečiadienis

MAC HUG ME lūpų dažai ir Stone lūpų pieštukas


Labas vakaras, mano brangieji, kaip aš jūsų pasiilgau. Kaip aš pasiilgau normalaus blogo rašymo iš pat ryto, bet nespėju. Renginiai ir susitikimai užsuko mane visiškai. Bet apie renginius kiek vėliau, o šiandien vėl apie MAC. Man atrodo, mano visas blogas greitai bus apie MAC, bet iš tikrųjų, ką naudoji, apie tą ir rašai. Iš kitos pusės, geriau naudoti ir pinigus investuoti į dėmesio vertas kosmetikos priemones, negu į tas, kurios ir kainuoja pigiau, tačiau naudos iš to jokios. Mano kosmetinėje labai daug įvairių MAC lūpų dažų ir blizgesių ryškių atspalvių. Labai ilgą laiką galvojau, na kam pirkti NUDE spalvos MAC lūpų dažus? Kam? Jeigu jie nėra matiniai, ir jeigu nėra išskirtinio atspalvio. Šiandien mūsų pokalbis apie MAC Hug Me kreminius nude spalvos lūpų dažus ir Stone lūpų pieštuką.







Mano nuomonė:

Nude lūpų dažai ir blizgiai yra labai populiarūs, ką jau sakyti, kol man darė makiažą, matinius lūpų dažus Velvet Teddy nusipirko kelis merginos. Geras rezultatas, a ne? Ir tai vos per dvi valandas. Nude spalva idealiai tinka tiek dieniniam, tiek vakariniam makiažui (jeigu paryškinti akis). Kodėl mano kosmetinėje nebuvo Nude spalvos lūpų dažų? Nežinau, tikriausiai mano mėgstamiausiais buvo Estee Lauder ir PUPA, pirkti kitus nemačiau prasmės. O gal dėl to, kad MAC asocijuojami su ryškiais crazy atspalviais. Pagaliau, pagaliau mano kosmetinėje apsigyveno MAC HUG ME lūpų dažai, Stone lūpų pieštukas buvo pirktais prieš gerus metus, bet vis laukdavo savo šlovės valandos. Ką aš noriu pasakyti, juk rezultatą matote puikiai, mane up - no make up. Būtent taip atrodo MAC HUG ME ant mano lūpų. Ar tai gerai? Labai gerai, nes kreminė tekstūra neleidžia lūpoms išsausėti, šaltai rudo atspalvio pieštukas paryškina kontūrą ir neleidžia lūpų dažams susivalgyti. Negaliu pasakyti, kad šiuo atspalviu galėsite džiaugtis visą dieną, bet geras dvi valandas jis išsilieka. Stebuklas? Tikrai ne, tačiau labai gera ir be galo kokybiška kosmetikos priemonė, kuri patiks daugeliui iš jūsų. 

PR sample











SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig