2017 m. balandžio 22 d., šeštadienis

Oriflame „NovAge Time Restore“


Labai norėjau pailsėti savaitgalį, bet gavosi taip, kad per šią trumpą savaitę aš visiškai nepavargau, kupina jėgų ir pasiruošusi dirbti. O gaLabai norisi aptarti jau išbandytas kosmetikos priemones, nes madą užvaldė visą mano laiką ir minrisl mane taip veikia Oriflame vitaminai? Tobulas dalykas, tiesiog tobulas, rankos pačios rašo blogą, nemeluoju. Šiandien jūsų dėmesiui Oriflame „NovAge Time Restore“ prausklis, pienelis ir toneris.




Oriflame“ pristato „NovAge Time Restore“ – perversmą odos priežiūroje nuo senėjimo 
Turėdami 50 metų patirties odos priežiūroje „Oriflame“ nusprendė pateikti aukštos kokybės naujoviškus sprendimus, kad bet kokio amžiaus oda būtų graži. „NovAge“ odos priežiūros kolekcijoje yra 5 serijos iš kurių galėsite išsirinkti labiausiai patenkinančią jūsų amžiaus odos poreikius. Kiekviena „NovAge“ serija yra sustiprinta pažangių technologijų ir natūralių augalų kamieninių ląstelių ekstraktų ir jų efektyvumas įrodytas klinikinių ir vartotojų tyrimų metu.
„NovAge“ odos priežiūros rinkiniuose yra 6 gaminiai, kurie užtikrina visapusę odos priežiūrą. „Oriflame“ jaunystę apsaugančiu odos priežiūros režimu paprasta vadovautis. Tai keturių žingsnių režimas sukurtas, kad sustiprintų tavo odos priežiūros efektyvumą. Viskas, ko reikia, tai dvi minutės ryte ir vakare, kad būtų užtikrinta, jog oda tinkamai pasirūpinta ir tu sulauktum optimalių rezultatų.

BENT 7 KARTUS GERESNI REZULTATAI SU „ORIFLAME“ JAUNINANČIU ODOS PRIEŽIŪROS REŽIMU*
„NOVAGE TIME RESTORE“ SERIJA


„NovAge Time Restore“ yra mokslinis proveržis padedantis spręsti brandžios odos poreikius. „NovAge Time Restore“ nustato, ką reiškia turėti brandžią odą ir leidžia jums mėgautis gyvenimo pokyčiais taip pat gerai atrodant, kaip ir jaučiantis. Serijos gaminiai intensyviai maitina ir drėkina, kad oda būtų tampresnė, elastingesnė, veido kontūrai taptų aiškesni, o raukšlės ir senatvinės dėmės ne tokios ryškios. „NovAge Time Restore“ suteikia brandžiai odai viską, ko reikia, kad ji atrodytų gražiausiai kaip gali – klinikiniais tyrimais įrodyta!**

Padeda išspręsti pagrindines brandžios odos problemas:

Prarastas tamprumas ir aiškumas
• Gilios raukšlės
• Sausumas
• Senatvinės dėmės 



Mano nuomonė:

Aš prieš gerus pusę metų esu gavus testavimui kelias Oriflame „NovAge Time Restore“ veido priežiūros priemones, iš visų išbandytų labai patiko prausiklis ir tonizuojantis losjonas, be galo apsidžiaugiau atidarius dėžę pamačius būtent juos. Aišku, serumas atrodo stulbinamai, tos auksinės dalelės tiesiog priverčia išbandyti, bet mano rankos dar nedaėjo, kremų ant mano kosmetinio staliuko be galo ir krašto, naujų pradaryti nesinori. Visai kitas reikalas papildomos priemonės, juos susinaudoja labai greitai (bent jau man). Aš dažniausiai rytais naudoju veido prausklį ir tonerį, o vakare pienelį (jeigu buvo darytas makiažas) ir/arba prausiklį ir tonerį. Sodrus kreminis valomasis pienelis puikiai pašalina makiažo likučius, nesuteikia alergijos ir suteikia veidui švelnumo. Tonizuojantis losjonas mano šios grupės favoritas, jis atgaivina ir pripildo odą drėgmės. Seniai ieškojau veido prausiklio kuris nesausintų odos, Oriflame „NovAge Time Restore“ arčiausiai idealo, nes skirtas brandžiai odai, o brandi oda dažniausiai sausa oda. Dabar pasakysite, kad man anksti naudoti tokias priemones. Tikrai taip nemanau, tokios priemonės turi būti naudojamos kaip prevencines, nes geriausia kova prieš raukšles, tai veido apsauga, teisingas produktų pasirinkimas ir maitinimo būdas, prevencinių priemonių naudojimas.

Ką aš noriu pasakyti apibendrinant, tik tiek, kad šios priemonės pas mane neužsilaiko ilgam, jos pasibaigia žaibišku greičiu. Nekantriai laukiu kada nors vienas naudojamas veido kremas pasibaigs ir galėsiu išbandyti ir įvertinti Oriflame „NovAge Time Restore“.

PR sample






SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig