2017 m. balandžio 14 d., penktadienis

Reserved & Shop Online Wish List


Kažkada, labai seniai, kai aš dar buvau paauglė, mama sakė, kad geriausias laikas apsipirkimams yra penktadienis. Kodėl? Nusiperki ir jau savaitgalį gali džiaugtis naujais drabužių deriniais. Šiandien noriu pasidalinti mano wish list'u iš http://www.reserved.com/lt/ parduotuvės. Šį kartą drabužių norai visai netikėti, net man pačiai. Aišku, naujais drabužių deriniais Velykų savaitgalį džiaugtis negalėsime, oras neleidžia ir užsakymas ką tik padarytas, bet mano norų sąrašas  gali tapti jūsų įkvėpimo šaltiniu.



Aš jau pasakojau, kad gavau 10% nuolaidą pirmam apsipirkimui Reserved & Shop Online, būtent todėl pirkti ne tik paprasta, bet dar ir apsimoka. Šį kartą noriu sekti madingomis tendencijomis, išsirinkau visiškai netradicinius drabužius sau. Ne, ne, aš nesu iš tų blogerių, kurie griežtai laikosi savo stiliaus, aš už įvairovę ir permainas, už galimybę kiekvieną kartą atrodyti vis kitaip. Iš kitos pusės, labai svarbu, kad mano išrinkti drabužiai tiktų prie jau turimų.


Khaki spalvos basutės


Pirmas numeris mano norų sąraše khaki spalvos basutės. Nors protas sako, reikia klasikinių nude spalvos aukštakulnių, kurie tiktų bet kur ir bet kada, juolab tokių Reserved parduotuvėje yra net keli variantai (čia ir čia), bet kas klauso proto, teisingai? Noriu khaki spalvos basučių ir viskas. Aišku, khaki spalvos drabužių mano drabužinėje labai daug, bandant galvoti drabužių derinius vis susiduriu su problema, kad mano turimi aukštakulniai visiškai netinka (netinka nei spalva, nei pats modelis), todėl reikėjo ieškoti kito sprendimo. Aš manau toks variantas  atrodys vienodai gerai tiek su džinsais, tiek su vasarine lengva suknele.

Sportiniai marškinėliai


Ryškių užrašų ant drabužių mada pagaliau atėjo ir iki manęs. Ši tendencija nėra nauja, tačiau oras ir galimybės nešioti tokias palaidines, bomberius, maikutes leidžia tik dabar. Aš Dievinu Street Style tipo drabužius, manau šitie sportiniai marškiniai idealus pasirinkimas. Derinsiu juos su klasikiniais švarkais (kaip tik turiu raudoną), su džinsais ir su pūstais sijonais. Jau žinau, kad laukiate mano drabužių derinių nuotraukų tam, kad pamatytumėt kaip man pavyko tai padaryti.

Raudonos spalvos kelnės



Labai ilgai svarsčiau reikia ar nereikia man raudonos spalvos kelnių. Raudona spalva tikrai nepalieka abejingų ir užvaldė beveik visus podiumus šį sezoną. Artėjant vasarai labai norisi ryškesnių spalvų ir savo drabužinėje, tačiau derinti tokius charizmatiškus drabužius yra sunku. Būkime realistais, nevisada norisi būti dėmesio centre, todėl reikia tamsesnių ir klasikinio silueto detalių. 
Koks mano pasirinkimas? Planuoju derinti šiuos kelnes su khaki spalvos marškiniais ir striukėmis. Aš manau turi gautis gerai, nes khaki spalva gesins raudoną, o raudona turi pabrėžti khaki spalvos išskirtinumą.

Gėlėtos Kelnės



Šitos kelnės iš serijos "noriu negaliu, bet bijau". Ar Jums dažnai taip būna? Atrodo drabužis labai patinka, tačiau kai pagalvoji, kaip jis atrodys ant tavo figūros, darosi baisu. Šį kartą smalsumas nugalėjo, jeigu netiks, visada galima grąžinti, tikrai nieko neprarasi. Pasimatuosiu namuose ir nuspręsiu tinka ar ne. Smagu pranešti, pasakiau 'taip' khaki gėlėtam variantui, nes turiu khaki spalvos švarką ir  užsakiau khaki spalvos basutes. Mono (vienos) spalvos drabužių deriniai kaip niekada madingi, bandysime įgyvendinti ir šią tendenciją.

Geltonos spalvos suknelė


Kaip tik vakar šnekėjome apie geltoną spalvą, kad vasara ne vasara be geltonos spalvos suknelės. Patikėkite, radau kelis variantus bet patiko ši. Aišku, nereikia aklai bandyti pritaikyti visus įmanomus madingus trendus, labai rekomenduoju atsirinkti tai, kas tinka jūsų figūrai.

Rankinė



Man, asmeniškai, nei batų, nei rankinių niekada nebūna per daug. Tikriausiai priežastis viena, aš perku ne klasikinius modelius (juodus ir nude spalvos), o ryškius ir šaukiančių atspalvių. Nieko sau negaliu padaryti, juk rankinės turi parodyti savo savininkės išskirtinumą, tiesa? Tikriausiai prisimenate, kad parduotuvėje Reserved matavausi šio modelio rankinuką šviesiai mėlynos spalvos. Labai apsidžiaugiau, kad internetinėje parduotuvėje yra ir kitų atspalvių. Teisingai supratote, noriu ryškiai oranžinės. 

Saulės akiniai

Pabaigai saulės akiniai. Tik dabar supratau, kad saulės akinių pas mane visiškai nėra. Anksčiau pirkdavau tik labai brangius ir vardinius modelius, tačiau jie labai greitai išeina iš mados, o dideli pinigai jau investuoti. Mano patarimas: jeigu norisi ryškių saulės akinių, neįprastų formų ir spalvų, pirkite kokybiškus, tačiau nebrangius variantus. Mano rekomendacija čia, čia ir čia.


Apibendrinant noriu pasakyti, kad nebūtina naujam sezonui pirkti labai daug naujų drabužių, būtina surasti tokius, kurie tiktų prie jau turimų, o kelios detalės galės pakeisti visą jūsų įvaizdį.
Manęs labai dažnai klausia, kaip man pavyksta išsirinkti drabužius internetu? Atsakymas labai paprastas, apgalvoju kaip vieną ar kitą drabužį derinsiu tarpusavyje, kokios spalvos aksesuarų reikia (ar jau turiu, ar reikia užsakyti), todėl gavus užsakymą jau žinau kaip nešiosiu.

Gerų pirkinių,mano brangieji,  na o dabar smagiausia dalis.

GiveAway konkursas blogo facebook'e, skubėk dalyvauti, nes galbūt tu laimėsi galimybę apsipirkti Reserved & Shop Online parduotuvėje už 50 EUR.










SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig