2017 m. balandžio 10 d., pirmadienis

Savaitės anonsas ir naujienos





Labas rytas, mano brangieji. Pirmadienis, šviečia saulė, gera nuotaika, planų dviem savaitėm į priekį, nuotraukų visoms trims į priekį. Pagaliau aš susitvarkiau ir galiu normaliai planuoti savo laiką ir numatomų darbų sąrašą. Šią savaitę daugiausiai šnekėsime apie madą, drabužių derinukus, MAC kosmetiką ir plaukų priežiūros priemones.




Jau seniai laukia įrašas apie Komono laikrodį, aš jau spėjau parodyti jį keliuose drabužių derinukuose, tačiau apie patį laikrodį ir šio modelio privalumus taip ir nepašnekėjome.



Papasakosiu apie renginį blogeriams Fashion for Breakfast


Išrinksime geriausią sausą plaukų šampūną


Aptarsime L'oreal naujieną, kuri man labai labai patiko


Tobuliausias pavasariui PUPA lūpų blizgesys iš pavasario kolekcijos





Ketvirtadienį planuojama Beauty talk rubrika


Kepsime kartu mėsą su daržovėmis





Naujienos:

Bobbi Brown dovanos. Nerealu, labai seniai norėjau kitos spalvos spindesio suteikiančios pudros, nes mano Nectar atspalvis gana jau ryškus


L'oreal plaukų priežiūros naujienos. Gavau prieš geras dvi savaites ir užmiršau, na kas čia galėtų būti gero? Atidariau kaukę ir  likau sužavėta, būtent tokios procedūros galvos odai reikia kiekvieną savaitę. Su dideliu malonumu išbandžiau ir planuoju papasakoti apie poveikį ir rezultatą bloge


Kiehl's dovanos


MAC, tos kelios raidės varo mane iš proto. Dievinu šį kosmetikos brandą, toriu labai daug MAC kosmetikos, o norisi dar daugiau. Šį kartą mano kosmetinės papildymas štai toks, pagaliau turiu kreminę pudrą man tinkančio atspalvio ir kompaktinę pudrą makiažui užfiksuoti


Fashion for breakfast dovanos: H&M Beauty, Alaia kvepalai ir kūno kremas, Kiehl's mėginukai, Make up store makiažo valymo servetėlės ir akių pieštukas, Body Boom kavos šveitiklis, Ieva Beauty apyrankė.


Ar pastebėjote, kad įrašų bloge padaugėjo? tai mano naujų vitaminų iš Oriflame dėka.


Na ir mano pirkinys iš www.douglas.lt MAC lūpų dažai ryškiai rožinės spalvos įpakavimas ir ryškios fuksijos pats lūpų dažų atspalvis. Pirkau, nes pamačiau labai daug MAc kosmetikos su nuolaida, todėl skubėk nusipirkti.




Tokia planuojama mano savaitė,

Aišku, manęs laukia dar keli renginiai, vienas iš jų MAC MAC MAC....






SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig