2017 m. balandžio 9 d., sekmadienis

Denim Dream with Reserved



Savaitgalis neįmanomas be madingų įrašų bloge, kuo arčiau pavasaris, tuo daugiau šnekame apie madą. Juk pavasaris geriausia proga atnaujinti savo drabužinę ir papildyti ją naujais madingais aksesuarais. Aš jau buvau pasiruošusi papasakoti apie tai, kaip prie paprastos suknelės priderinti aksesuarus ir gauti kelis skirtingus įvaizdžius. Penktadienį per Fashion Breakfast susitikome beveik su visais blogeriais, būtent tada aš supratau vieną dalyką. Kaip galvojate, ką perkame kiekvieną sezoną? Ką nusipirkus visiškai negraužia sąžinė dėl to, kad drabužinėje jau guli keli skirtingi modeliai? Kokį drabužį galima derinti su sportbačiais ir aukštakulniais? Teisingai, tai nauji džinsai.


Nors podiumus užvaldė sportiniai kostiumai ir kelnės, juos stilistai rekomenduoja nešioti su baltos spalvos kojinėm ir derinti prie lofears tipo avalynės. Aš manau toks pasirinkimas tik labai drąsiems ir madingiems, na o mes šnekame apie džinsus. 


Aš esu tikra, kad džinsus turime ir nešiojame visi, net nesvarbu, ar nešiojame kiekvieną dieną, ar tik savaitgaliais, tai vienas iš perkamiausių drabužių. 

Kaip teisingai išsirinkti tobulus džinsus:

realiai įvertinti savo figūros plius ir minusus. 
Nežiūrint į madingas tendencijas realiai vertinti savo figūros privalumus ir trūkumus (tai, ką geriau paslėpti), juk džinsai turi atrodyti ant jūsų tiesiog nepriekaištingai. Girdėjau, jeigu jūsų figūra smėlio laikrodžio formos, rekomenduojama rinktis tiesaus kirpimo džinsus, o jeigu turite modelio figūrą ir leidžia jūsų ūgis, patariu pasimatuoti platėjančius džinsus. Kriaušės formos figūroms labai tinka džinsai su aukštu liemeniu.

Sekti madingas tendencijas.
Kaip aš sakau "sek tendencijas, tačiau drabužinėje turėk ir klasikinį variantą". Nesvarbu, kokios bebūtų mados, klasikinis džinsų variantas neišeina iš mados ir puikiai tinka tiek prie švarko, tiek prie sportinės striukės, tiek prie lengvų marškinių.



Matuotis, matuotis ir dar kartą matuotis.
Labai rekomenduoju prieš perkant pasimatuoti visus įmanomus variantus, būtent tada išsirinkti bus lengviausiai. Pamenu mano vaikystėje, net nežinau kodėl, visi pirkdavo mažesnius nei reikia džinsus. Tai buvo savotiškas ritualas, kiek reikėjo įdėti jėgų tam, kad džinsai užsisegtų. Apie ką aš, o tik apie tai, kad džinsai neturi spausti, neturi būti per maži, juk geros kokybės džinsai neprasitampo ir nepraranda savo formos.

Rinktis geresnės kokybės džinsus, nors jie kainuoja brangiau.
Jeigu yra galimybė, labai rekomenduoju pirkti brangesnius ir geresnės kokybės džinsus, tokie nedažo, neplyšta ir nešiojasi kelis sezonus.


Mano rekomendacijos pavasariui





Ateinantį sezoną atkreipkite dėmesį į šviesesnių atspalvių džinsus: šviesiai mėlynus, pilkus, baltus, šviesiai rožinius. Noriu priminti, kad šviesiai rožinis atspalvis yra šio pavasario 'must have', todėl jeigu esate drąsesni, labai rekomenduoju. Logiška, kad prie klasikinio švarko geriau rinktis tamsiai mėlynos spalvos džinsus, jie gali būti išsiuvinėti arba suplėšyti. Tokie modeliai puikiai tinka tiek prie klasikinių balerinų, tiek prie ryškesnių atspalvių aukštakulnių. 
Ar reikia atkreipti dėmesį į Boyfriend arba Mother style džinsus? Viskas priklauso nuo jūsų figūros. Aš tokius nešioju su dideliu malonumu, nes džinsai su aukštu liemeniu prailgina mano figūrą, svarbiausiai tik parinkti tinkamus aukštakulnius.


Detalės:







Denim on Denim dar viena šio sezono madingiausia tendencija. Labai rekomenduojama nešioti džinsus su džinsiniais marškiniais, arba derinti džinsus su džinsine rankine ,arba kitomis detalėmis iš džinsų medžiagos. 
Na o ką daryti jeigu jau turite savo mėgstamus džinsus? Nusipirkti aplikacijas, kurių pagalba greitai pakeisite bet kokį džinsų modelį. Iš kitos pusės tai unikali galimybė atnaujinti savo senus džinsus ir suteikti jiems dar vieną gyvenimą.


Pirkti ar nepirkti naujus džinsus priklauso tik nuo jūsų pačių, o mano rekomenduojamus modelius galima rasti naujoje internetinėje parduotuvėje  http://www.reserved.com/lt/lt/ 













SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig