2017 m. balandžio 9 d., sekmadienis

MAC Extra Dimension Skinfinish (beaming blush)


Pagaliau aš pagavau tinkamą apšvietimą šiai MAC naujienai fotografavimui. Aš pastoviai žiūriu MAC promo nuotraukas, pastoviai rašau norų sąrašus. Nors kosmetikos man tikrai netrūksta, pro MAC naujienas praeiti tiesiog negaliu. MAC Extra Dimension Skinfinish pakerėjo nuo pirmos nuotraukos, kolekcijoje net šeši skirtingi holografiniai pudros atspalviai. Aš tikrai nežinojau, bus kolekcija Lietuvoje ar ne, todėl tik pamačiau naujieną www.vinted.lt pirkau net negalvodama.














Mano nuomonė:

Pudra gyvena mano kosmetinėje jau beveik visą mėnesį, apie įpakavimą nieko ypatingo pasakyti negaliu, paprastas, lakoniškas, juodas. Pati pudra gana stipriai supresuota, keičia atspalvį priklausomai nuo apšvietimo - nuo auksinio iki ryškiai rožinio. Didelio pasirinkimo aš neturėjau, todėl pirkau tą atspalvį, koks buvo (beaming blush). Aš dažniausiai ant akių (jeigu naudoju kaip akių šešėlius) matau auksą, na o jeigu naudoju skruostams vietoje higlighetrio - matau švelniai rožinį atspalvį (nuotraukoje ir vietoje šešėlių ir kaip higlighterį).  Pati pudra labai pigmentouta, puikiai perduoda atspalvį, gana tvirtos tekstūros, todėl rekomenduoju naudoti kabuki tipo šepetėlius. Aš mačiau pudrą tik Vokietijoje, ten jos kaina 34 EUR, ar pudra bus Lietuvoje neaišku, todėl jeigu turite galimybę, būtinai nusipirkite, nes tokios ryškios, keičiančios atspalvius pudros labai retas atvejis. 
Neseniai mačiau naujas Promo nuotraukas, MAC išleidžia visą kolekciją tokio chamelioninio tipo skaistalų, ech, laukiame vasaros.






SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig