2017 m. gegužės 13 d., šeštadienis

BeYu BeSensual (šešėlių paletė)


Labas rytas, mano brangieji, šiandien atsikėliau su mintimi, kad diena bus super gera. Visos dienos geras, kai lauke nesninga ;-) Iš pat ryto prisėdau prie blogo tašymo, toliau važiuosiu į miestą, o vakare vėl susimatome. Pradėsime nuo BeYu akių šešėlių paletės, kuri atrodo tiesiog nuostabiai, nes pastelinių spalvų įpakavimas traukia akį parduotuvėje. Mano rankose dvi paletės, tačiau aš testavimui palikau rožinių atspalvių, na o nude keliauja pas mano draugę, manau ji tikrai įvertins dovaną. Gerai turėti draugę blogerę, a ne?














Mano nuomonė:

Mano rankose dvi BeYu BeSensual šešėlių paletės, aš nuo nude atspalvių jau pavargau, todėl ieškojau kokių nors įdomesnių sprendimų pavasariui. Taip, oranžiniai ir lytų atspalviai madingi ir dar nespėjo atsibosti, tačiau pavasariui norisi labiau pastelinių atspalvių. Mane papirko metalinė dėžutė, ji atrodo išties nuostabiai. Labai patiko spalvų suderinamumas, kelios šviesios, dvi rožinės, viena rudai violetinė su rožinės spalvos blizgučiais ir paskutinė šalta ruda. Aš, tiesą sakant, tikėjausi kiek stipresnės pigmentacijos. Šešėliai labai minkšti, beveik kreminiai, tačiau tragiškai byra, aš specialiai padariau nuotrauką po pirmo prisilietimo. Ant mano rankos šešėliai su Pupa šešėliu pagrindu, kitaips spalvos labai blogai matomos. Labiausiai patiko (bandysiu susidraugauti) su ryškiai rožiniu atspalviu,  kuris ne tik ryškus, tačiau ir išskirtinis. Manau būtent jis kartu su violetinė bus naudojamos dažniausiai.
Ką noriu pasakyti apibendrinant, labai patiko metalinė dėžutė, veidrodis, spalvos, nepatiko pigmentacija ir šepetėlis.
naujienos ieškome visuose Kosmada parduotuvėse, jūsų pasirinkimui rožinė ir nude atspalvių paletės.

PR sample






SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig