2017 m. gegužės 22 d., pirmadienis

NYX BRIGHT IDEA ILLUMINATING STICK


Sveiki, mano brangieji, aš jau pakuoju lagaminus, lakuoju nagus ir ruošiuosi atostogoms. Negaliu patikėti, kad jau nuo rytojaus atostogausiu. Tradiciškai, padariau be galo daug nuotraukų, todėl keliais atsiliepimais noriu pasidalinti su jumis šiandien. Pradėsime nuo NYX BRIGHT IDEA ILLUMINATING STICK. Mano rankose dvi spalvos: koralinė su auksinės spalvos blizgučiais ir švelni šampano spalva. 





Švytėjimo suteikiantis pieštukas veidui

Nuspalvink pasaulį šviesiomis spalvomis su švytėjimo suteikiančiais pieštukais Bright Idea!

Išsirink savo mėgstamiausius iš visos spinduliuojančių atspalvių įvairovės. Seriją sudaro keturių rūšių šviesinamosios priemonės, ketveri skaistalai ir ketveri bronzantai, kurių kiekvienas pasižymi kreminiu švelnumu, todėl tepasi ypač glotniai ir iškart nudžiūsta. Vienas potėpis ir atrodo, lyg oda švytėtų iš vidaus. Nedideles pakuotes patogu pasiimti kartu su savimi, be to, tai tobulas sprendimas, norint odai akimirksniu suteikti blykstės efektą. Tai tikra šio sezono būtinybė.

Talpa: 6g

Kaina: 9,09 EUR

Kur pirkti: www.douglas.lt Parduotuvė NYX Vilniuje, PC Panorama






Mano nuomonė:

Linkiu ilgiausių metų tam žmogui, kuris sugalvojo švytėjimo suteikiančias priemones, o trumpiau tariant - higlighterius. Aš jau seniai neįsivaizduoju savo makiažo be jų. Galiu išeiti iš namų be šešėlių, lūpų dažų, bet be antakiams skirtų priemonių, higlighterio ir bronzinės pudros niekaip. Šiandien jūsų dėmesiui NYX naujienos, kreminiai higlighteriai. Jie gulėjo pas mane stalčiuje labai seniai, tikriausiai vien dėl to, kad nemėgstu tokio formato priemonių. Bandysiu paaiškinti kodėl: aš labai mėgstu pudrinius arba skystus higlighterius, juos naudoti lengva ir paprasta: ant fiksuojančios pudros arba ant kreminės. Su šitais kaip kur sunkiau, jie ant fiksuojančios pudros nesisklaido ir eina dėmes, plius gali susibėgti į poras, su kremine pudra naudoti nelabai išeina, nes panaudojus fiksuojančią pudrą, efekto beveik nesimato. Čia tik mano subjektyvi nuomonė, nes tokio tipo ir kitų gamintojų priemonės gali stalčiuje ir laukia savo šlovės valandos. Juokingiausiai, kad vis nesulaukia, ištraukiu, panaudoju kelis kartus ir vėl nunešu atgal. Nepatinka ir viskas. 
Šnekant apie NYX BRIGHT IDEA ILLUMINATING STICK noriu pasakyti, kad spalvos tikrai labai gražios, ypač patiko lengvas šampaninis atspalvis, kitas koralinis gali būti naudojamas kaip skaistalai. Konsistencija kiek per sausa, todėl priemonė sklaidosi sunkoka, įpakavimas tobulas ir traukia akį parduotuvėje.
Apibendrinant noriu pasakyti, kad NYX savo pirkėjams siūlo be galo daug įvairių higlighterių variantų, todėl kiekvienas galės išsirinkti. Mano mėgstamiausi - AWAY WE GLOW LIQUID HIGHLIGHTER ir DUO CHROMATIC ILLUMINATING POWDER.

PR sample












SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig