2017 m. birželio 14 d., trečiadienis

Ar verta investuoti į liuksą?


"Kokią pudrą naudoji?"- klausia manęs draugė. "Urban Decay ir MAC dažniausiai", - atsakau aš. "O Aš tik Chanel". "Kaip įdomiai, o kodėl?" - tampa jau įdomu man. "Nes tai Chanel, nejaugi tu nesupranti, juk esi blogerė, turėtum žinoti". Rinkoje karaliauja nuomonė, jeigu jau liuksas, tai tikrai vertas savo pinigų. Paauglystėje Dior ir Chanel kosmetika buvo mano norų sąraše pirmu numeriu, net pradėjus rašyti blogą, mano kosmetinėje dominavo būtent liuksas. Matyt tada suprasdavau, juk tai Chanel.... Bėgant laikui supratau, kad ne viskas auksas, kas auksu žiba. Tikrai neslėpsiu, dažniausiai naudoju profesionalams skirtas kosmetikos priemones. Na o kaip gi liuksas? Ar verta pirkti? Šiandien bandysiu pasidalinti savo atradimais, kurie vis dar liko kosmetinėje, į kuriuos verta atkreipti dėmesį, net jeigu liuksas nėra jūsų pagrindinis tikslas.





Noriu pradėti nuo kreminių pudrų, kurios man tinka, patinka, kurias naudoju kartu su profesionalams skirta kosmetika. Viena iš mano mėgstamiausių - Dior Star, ji labai lengvai maskuoja, tinka kiekvienos dienos makiažams. Jeigu reikia stipraus maskavimo, rekomenduoju Dior Forever, bet ji gali sausinti ir kimšti poras. Dauguma rekomenduoja Estee Lauder Double Wear, man ji labai sunki, akivaizdžiai matosi ant veido ir jos naudoti niekaip negalėjau. 
Dar viena iš mano favoritu YSL, tai pudra ir serumas nuo odos senėjimo viename. Maskavimas irgi nėra stiprus, tačiau ji ypatingai natūraliai atrodo ant veido.
Jeigu esate Cushion pudrų gerbėja, labai rekomenduoju išbandyti Lancome naujieną, net pati nustebau, kaip tokio tipo pudra gali gerai maskuoti. Minusas - mažas spalvų pasirinkimas, o šviesių atspalvių beveik nerasta.
Šnekant apie pudras, negalėjau nepaminėti La Prairie. O taip, La Prairie kosmetikos kultas buvo užvaldęs ir mane. Aš manau, birios La Prairie pudros užteks pilnam gyvenimui, nes įpakavimas ant tiek didelis, kad išnaudoti neįmanoma. Aišku, kaina nėra maža, apie 110 EUR. Noriu priminti, kad įpakavime buvo mažas pudros įpakavimas skirtas rankinei (aš jį kažkam atidaviau, nes jis buvo nepatogus naudojimui). Ar verta? Daugumai labai patinka, aš negaliu pasakyti kad verta, bet išbandyti buvo tikrai įdomu.


Negaliu nepaminėti garsiųjų Guerlain meteoritų, kurie suteikia veidui labai lengvo švytėjimo efektą. Sena formulė man buvo labiau prie širdies, nes ten nebuvo tiek daug rožinės spalvos burbuliukų. Dabar pagrindinės kolekcijos meteoritus galima naudoti vietoje skaistalų, ir niekaip kitaip. Ieškant atsakymo ar verta, aš manau taip. Guerlain meteoritai tikrasis prabangos kultas, tobula viskas - nuo nuostabaus pudrinio aromato iki metalinės dėžutės. Nepatiriu aklai pirkti visas kolekcijas, bet vienas meteoritų įpakavimas jūsų kosmetinėje būti privalo.


Pereiname prie bronzantų, jeigu šnekame apie liuksą, mano favoritai Guerlain ir Burberry, puikiai laikosi, spalvos gražios, be oranžinio tono. Aš dabar galvoju, ar aš naudoju kokias nors bronzines pudras be šitų dviejų? Tikriausiai kad ne. 


Mano pirmieji Chanel skaistalai buvo būtent Reflex, tai unikalus persikinis atspalvis su auksinės spalvos blizgučiais, kurie visiškai nesimato. Rezultatas - nuostabiai gaivus makiažas. Aš manau, kad jeigu paieškoti, galima surasti milijoną panašių atspalvių: The Balm Hot Mama, Nars Orgasm, Bobbi Brown  Nectar Brick, bet jie nebus identiški. Kiekvienam savo, o aš savo reflex skaistalus labai myliu. 
Šnekant apie kreminius skaistalus (aš juos nelabai mėgstu), geriausiu iš liukso buvo iš Lancome.


Pereiname prie raritetų, jau dabar egzistuoja labai daug liukso priemonių skirtų kontūravimui: Tom Ford kreminio kontūravimo rinkinys, Dior kreminio kontūravimo pieštukas, Estee Lauder pudrinis kontūravimas ir t.t. Prieš gerus penkis metus mano kosmetinėje dominavo šie du dalykai - legendinis pilkas Notorious, kurį pirkau Maskvoje (tiesą, teko registruotis ir ilgai laukti savo užsakymo) ir limituoto leidimo Millenium sidabrinis spalvos higlighteris. Aišku, šios dvi priemonės netinka kiekvienos dienos makiažams, tačiau nuotraukoms kaip tik. Aš manau tik Chanel kosmetikos gerbėjai gali įvertinti šiuos atspalvius, na o naudoti tokias spalvas gali tik vienetai. 


Su lūpų priemonėmis kaip tik paprasčiau, mano mėgstama spalva Dior 999, tai klasikinis ryškiai raudonas atspalvis, kuris idealiai tinka bet kur ir bet kada. Drąsiai rekomenduoju išbandyti, tikrai nenusivilsite. Matinių lūpų priemonių kategorijoje laimi Lancome Juicy Shaker, na o kreminių lūpų dažų kategorijoje - YSL. Negaliu nepaminėti neįprastų Givenchy lūpų blizgesių, ypač savo mėgstamo juodos spalvos varianto (tiesą, tai limituotas leidimas, vargu, ar tokį jau galima rasti parduotuvėje)


Dior lūpų balzamas man patinka vien todėl, kad paryškina natūralų lūpų pigmentą. Įdomiausiai, kad ant skirtingų lūpų, spalva atrodo vis skirtingai. Be viso to, lūpų blizgesys puikiai drėkina ir puoselėja lūpas.


Kokie blakstienų tušai mano mėgstamiausi? Dior Show, bet jau seniai jo nepirkau, nes tušų turiu sočiai, švaistyti pinigų nematau prasmės. Iš mėgstamiausių turimų - Lancome ryškios spalvos laineriai (khaki ir ryškiai mėlynas, Grandiose akių pravedimas ir blakstienų tušas).


Pabaigai pieštukai - lūpų pieštukai mėgstamiausi iš Chanel ir Lancome. Šitoje vietoje noriu pasakyti, kad investuoti tikrai verta, nes tiek liuksas, tiek profesionalams skirti pieštukai kainuoja beveik identiškai. Na o Essence ir Catrice tik braižo lūpas be rezultato. 
Pabaigai negaliu nepaminėti tobulos Dior Brow Chalk priemonės. Pirmą gavau testavimui prieš metus, antrą jau pirkau pati, nes tokią tobulą priemonę labai sunku pakeisti kita.

Ką aš noriu pasakyti apibendrinant, tik tiek, kad nesvarbu ar perkat liuksą, ar perkate profesionalią kosmetiką, ar jūsų pasirinkimas nebrangi mass market kosmetika, svarbiausia - kad tai nebūtų tiesiog garsus prekinis ženklas be rezultato. Rezultatas, tai yra svarbiausiai. Būtent todėl prieš perkant rekomenduoju skaityti atsiliepimus ir neinvestuoti pinigų aklai vien į brendo pavadinimą.















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig