2017 m. birželio 14 d., trečiadienis

Urban Decay REHAB MAKEUP PREP LIP LOVE


Labas rytas, mano brangieji, tikiuosi šiandien pavyks parašyti daugiau įrašų apie išbandytas kosmetikos priemones. Nežinau kaip Jus, bet mane labai stipriai veikia oras, negaliu nieko daryti, nes tiesiog nesinori, net nesinori iškišti nosies iš manų. Vienu žodžiu, labai laukiu tikros vasaros ir šiltus. Šiandien tarptautinė blogerių diena, sveikinu ir save, ir savo koleges. Aš manau, kad mes jau spėjome užimti savo tam tikrą nišą rinkoje ir mūsų nuomonė reikalinga skaitytojui. Kartais (negaliu aš nuvertinti spaudos) skaitytojas vertina blogus geriau, nei žurnalus. O kaip kitaip galima traktuoti tai, kad jau beveik visi interneto dienraščiai turiu savo blogus? Populiarumas auga, auga ir konkurencija, todėl kiekvieną dieną atsikeliu su mintimi daryti geriau, gražiau ir kokybiškiau. 
Po tokios ilgos įžangos (kas man tikrai nėra būdinga) pereiname prie reikalo, o jeigu tiksliau, prie labiausiai patikusios UD naujos veido priežiūros linijos priemonės -Urban Decay REHAB MAKEUP PREP LIP LOVE lūpų balzamo.




Drėkinamasis lūpų balzamas
Rehab Makeup Prep Lip Love – tai prabangus drėkinamasis ir maitinamasis lūpų balzamas. Tobulas sprendimas norinčioms švelnių ir lygių lūpų. Tokių, kurioms nebūtų įmanoma atsispirti.

Atkuria nuvargusias lūpas – kad būtų galima vėl bučiuotis. Lengva aliejinė formulė padengia lūpas ir neleidžia išgaruoti drėgmei. Tad lūpos tampa pavojingai gundomos. Be to, Lip Love suteikia lūpoms lygumo ir elastingumo. Tobulas komforto pojūtis.

Naujas mėgstamiausias lūpų balzamas. Lip Love sudėtyje yra kondicionuojamojo sviestmedžių ir kokosų aliejaus mišinio. O kokosų ir mėtų skonio norėsis dar... Papildomas privalumas – gaivus burnos kvapas.
Kaina: 12,49 EUR
Kur pirkti: www.douglas.lt






Mano nuomonė:

Urban Decay kosmetika yra viena iš mėgstamiausių mano kosmetinėje, tobula kreminė pudra, nerealūs šešėliai ir matiniai lūpų blizgiai. Gavus naujienas, buvau kiek skeptiška, galvojau, kad plėsti savo linijas, jeigu gerai sekasi su dekotaryvine kosmetika? Ar galima pagaminti ką nors geriau, negu jau turime rinkoje? Pasirodo, galima. Aš gavau aliejinės teksūros kosmetikos valiklį, gelinės konsistencijos veido drėkinamąjį kremą ir lūpų blizgį. Šiandien apie lūpų balzamą, nes mano gyvenime buvo labai daug įvairių balzamų, bet šitas vienas iš tobuliausių. 
Įpakavimas nėra išskirtinis, tačiau labiausiai patiko švelni konsistencija, vos jaučiamas kokosų aromatas (tiesą, nors gamintojas ir rašo aprašyme apie mėtas, jš visiškai nejaučiu) ir puikus lūpų drėkinimo efektas. Atrodo brangiai mokėti nesinori, tačiau iš kitos pusės geriau nusipirkti vieną, bet garą lūpų balzamą, negu penkis bet kokius. Aš darau taip, iš ryto prieš darant makiažą patepu lūpas, kol dažau akis, balzamas susigeria ir galima jau dažyti lūpas matiniais lūpų dažais. Drėkinamasis efektas išsilaiko iki pat vakaro, būtent todėl labai rekomenduoju išbandyti.

PR sample









SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig