2017 m. birželio 21 d., trečiadienis

Floral TOP


Labas rytas, mano brangieji, aš vakar taip ir nepabaigiau paskutinio įrašo, tenka tai daryti šiandien. Jūsų laukia labai graži, ryški, gėlėta palaidinė iš www.zaful.com Šnekant apie šią intrenreinę parduotuvę noriu pasakyti, kad beveik visi drabužiai esantys šioje parduotuvėje labai kokybiški ir verti jūsų dėmesio. Kainos nėra mažos, tačiau kokybiškas drabužis pigiai nekainuoja, juk niekas iš mūsų nenoriu kreivų susiuvimų ir kabančių siūlių.

Pasakoju istoriją, aš užsakiau vieną labai gražią suknelę su tropiniais motyvais iš čia (Floral Maxi Dress), tačiau atsitinka taip, kad suknelės būna išparduotos žaibišku greičiu. Aš gavau žinutę, kad arba aš pakeičiu užsakymo dalį arba atgausiu savo pinigus. Būtent tada išsirinkau šią palaidinę ir tikrai neprašoviau. Iš pirmo žvilgsnio ji atrodo labai paprasta, tačiau derinant kiek su baltais, tiek su klasikiniais džinsais ji atrodo nuostabiai, ypač, jeigu ir kitos detalės kiek ryškesnės.








Palaidinė - ZAFUL
Džinsai - ZARA
Avalynė - ALDO
Rankinė- MANGO








SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig